Gå til innhold

Billigste kontaktlinser på nettet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Jeg har tidligere handlet på http://www.lenses4net.no. Rimelige priser her, men finnes det enda billigere steder?

Du kan jo også sjekke http://www.lenson.com/no/. Ser rimelig billig ut der også.

 

 

Sjekk www.lensy.no

 

Bestilte akkurat 1 års forbruk av B&L PureVision derfra. Kom på 879 kroner inklusive frakt.

Har vanligvis bestilt fra USA, men disse var faktisk like billig da man slipper moms pga beløp over 200kr. Leveringen var også rask og problemfri!

Endret av CavemaNz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg tenker på å bestille linser over nett siden det er mulig å spare mye penger på det. Men hvordan blir det da med linsekontroll og slikt? Er det bare å gå innom f.eks Brilleland og spørre etter time? Ser også at en må bekrefte at en er vant linsebruker og at de kontaktlinsene en bestiller er forskrevet av autorisert optiker/øyelege. Hvor viktig er dette? Optikerne ønsker vel helst å anbefale de linsene og merkene som de selger selv?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Handler alltid kontaktlinser i USA hos f.eks. aclens.com eller lens.com.

Spesielt for Purevision Toric linser som koster ca 600 kroner for en 6 måneders pakning i billigste norske nettbutikk. Disse linsene får du for under 40 USD (ca 200 kroner) i USA.

 

For 4 pakker (1 års forbruk) betaler jeg ca 1300 kroner inkludert frakt og fortolling. Det er nesten halv pris i forhold til billigste norske nettbutikk.

Endret av Fjelldal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har bestilt kontaktlinser på nett i en del år nå. Det varierer litt hvem som er billigst synes jeg. Har bestilt fra Lensit, Lenson og Lensstore. Litt avhengig om jeg bestiller de vanlige månedslinsene eller fargelinser som jeg bruker av og til.

 

Linsepriser.no har en oversikt over priser på på kontaktlinser fra de største nettbutikkene. Gir best oversikt over billigste kontaktlinser synes jeg.

 

Fikk sjekka synet og at alt var i orden på Krogh i fjor mot at jeg kjøpte en pakke fargelinser. Sa ikke at jeg bestilte mye på nettet :roll: Sa bare at jeg ville vurdere å begynne med fargelinser.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Handler alltid kontaktlinser i USA hos f.eks. aclens.com eller lens.com.

Spesielt for Purevision Toric linser som koster ca 600 kroner for en 6 måneders pakning i billigste norske nettbutikk. Disse linsene får du for under 40 USD (ca 200 kroner) i USA.

 

For 4 pakker (1 års forbruk) betaler jeg ca 1300 kroner inkludert frakt og fortolling. Det er nesten halv pris i forhold til billigste norske nettbutikk.

 

Jeg bruker samme linser som deg og endte også opp med å bestille fra USA. Takk for tipset! Merkelig at det er så ekstremt mye billigere der. Jeg fant også en irsk nettbutikk (der linsene er produsert ifølge forpakningen), men der koster det €55, altså nesten dobbelt så mye som i nettbutikkene du anbefalte.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har god erfaring med disse : linser på nett

 

Ser jo at du ønsker å reklamere for egen side, og det er jo greit - men det er på ingen måte lenson jeg har best erfaring med (for å si det pent). Tok meg mange dager før jeg fikk linsene, og har jo merket for lenge siden at det finnes mye bedre nettbutikker. Jeg deler egentlig synspunktet til han som har skrevet denne anbefalingen om to nettbutikker jeg faktisk bruker flittig.

 

PS! Når du putter samme lenke i signatur som den du "anbefaler", så innser jo alle at det bare er spam for egen nettside og ikke noe godt tillegg i "debatten".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke hatt noe problem med frakt fra dem. De leverer stort sett i løpet av en uke, og har alltid sendt i konvolutter under 200 kr i verdi til meg, så jeg har aldri måttet betale importskatt.

Samme type linser som jeg fikk av optikeren min første gangen, men til en tredjedel av butikkprisen. Anbefaler dem på det sterkeste :)

Endret av SvennK
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

For all del, unngå lensme.eu !! Mine erfaringer herfra er bare triste.

 

De har gode priser, men det hjelper ingenting når linsene aldri blir sendt derfra og kundeservice ikke svarer. Totalt useriøs butikk, muligens svindel ??

 

Neste nå blir å ta kontakt med banken min for å få igjen pengene.

 

Så styr unna lensme.eu uansett hvor gode priser de lokker med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...