Gå til innhold

PC utstyr,retur status?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det systemet der oppe å går hos de nå?

 

Hos meg viser det bare null retur varer selv om jeg har levert inn et produkt med feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Send en mail å hør med de...er ikke værre en det.

 

Bedre og spørre om noen her har fått oppdatert retur statusen sin siden det er noe nytt som

 

har kommet enn og vente en uke på svar fra pcutstyr.no vel.........

Skrevet
Send en mail å hør med de...er ikke værre en det.

 

Bedre og spørre om noen her har fått oppdatert retur statusen sin siden det er noe nytt som

 

har kommet enn og vente en uke på svar fra pcutstyr.no vel.........

 

Uke? Prøv en mnd.... Vare inne i 2 mnd, begynner å blir ganske pissed.

Skrevet

Samme her. Nesten 2 måneder siden jeg sendte den inn. Fikk høre fra de sist idag, nå som varen har gått ned i pris, noe som vil si at jeg får tilbake mindre penger ifølge de.

 

Prøv å sende de ei melding nå som de har fått mer orden på deres nye side.

Skrevet

Snakket med en hyggelig kar for noen dager siden, han skulle sjekke opp og sende meg en mail. Men har jeg fått noen mail, neida...

Jeg får bare ringe på nytt neste uke.

Skrevet

Hei alle sammen!

 

Vi har gått over til nytt system, så gamle returer og statuser synes ikke i det nye systemet på webben.

 

Er det spørsmål til retur send mail til [email protected] så blir disse behandlet fortløpende. Vi beklager noen forsinkelser i forbindelse med overgang til nytt system.

 

Send mail som nevnt over og vi retter raskt opp i evt feil som har skjedd.

 

 

mvh

pcutstyr.no

  • 2 uker senere...
Skrevet
Hei alle sammen!

 

Vi har gått over til nytt system, så gamle returer og statuser synes ikke i det nye systemet på webben.

 

Er det spørsmål til retur send mail til [email protected] så blir disse behandlet fortløpende. Vi beklager noen forsinkelser i forbindelse med overgang til nytt system.

 

Send mail som nevnt over og vi retter raskt opp i evt feil som har skjedd.

 

 

mvh

pcutstyr.no

 

 

fortløpende?

 

Ja da må dere få inn noe vanvitting med mail,for jeg sendte dere en mail og spurte om returstatus for en uke siden,sitter enda og venter på svar fra dere...

Skrevet
nå som varen har gått ned i pris, noe som vil si at jeg får tilbake mindre penger ifølge de.

Må ikkje dei velge mellom å refundere kjøpsbeløpet eller "markedspris" + renter fra kjøpsdato eller noe i den retningen da? Mener å ha lest noe slikt på forumet her før, men fant ingen referanser i farten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...