Gå til innhold

Firefox - slutter å virke


John Kr

Anbefalte innlegg

Hei Folkens

I den senere tid har min Firefox sluttet å virke, den låser seg og lukker programet. Dette kan jeg også se inn i windovs sitt pålitelighetskontroll system at Firefox har feilet. Jeg kjører Vista Ultm og siste versjon av Firefox. Har forøvrig formatert PC'n i mistanke om at det kunne lå noe problemer her, Firefox oppfører seg likt som før. Jeg har forøvrig flere PCer og jeg trur det samme skjer på alle PCene.

 

Er det noen av dere som har erfaring med dette på de siste software revisjonene til Firefox?

 

Har JAVA noe med dette å gjøre eller Adobe Flash Player?

 

Håper på svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Prøv og re-innstaler firefox, og så kan du sjekke at du har de nyeste versjonene av java of adobe flash.

 

har du mye tillegg til firefox?

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Ja er kommer hjelpen raskt - takk.

 

Jeg kjører PC'n som er i signaturfeltet. Dette er en PC med minimalt av programmer installert, kun noe Garmin greier i tillegg til clean installasjon. Har Avast som antivirus program.

 

Hvor mange sider samtidlig, tja, det kan hende at jeg er oppe i 5-10 sider samtidlig. Har nyeste programvarene til Adobe Flash player og Java -11.

 

Aner egentlig ikke om det er så mye å si mere....

 

Glemte dette med RAM, har 2 gig, er skjelden 1 gig i minnebruk.

 

Slik jeg oppfatter det så er det flere typer Flash player, jeg bruker 10 plugin, har set aktiv X også. Hva som er rett aner jeg ikke.

Endret av John Kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...