Gå til innhold

[Løst]store Bf2 problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi.

det går bra og installere bf2 helt til patchinga.(patch 1.01). Patch mislykket.

noen tips?

pcen min klarer lett å kjøre bf2. ingen vits å spørre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

avinstaller og installer bf på nytt og last ned patchen fra en annen plass. sørg for å ikke ha bf på under installasjon av patch. sikkert unødvendig å si, men man vet jo aldri

Skrevet

Kremt, kanskje en ide å legge om tonen litt om du ønsker svar. Kan også være en ide å fortelle hvilket operativsystem du kjører ...

Det sagt, hvorfor prøver du å installere patch 1.01? Kan godt tenkes at du har en CD med en nyere versjon (såkalte oppdaterte gold-slipp). Hva skjer om du prøver patch 1.41?

Skrevet
Kremt, kanskje en ide å legge om tonen litt om du ønsker svar. Kan også være en ide å fortelle hvilket operativsystem du kjører ...

Det sagt, hvorfor prøver du å installere patch 1.01? Kan godt tenkes at du har en CD med en nyere versjon (såkalte oppdaterte gold-slipp). Hva skjer om du prøver patch 1.41?

xp, 1.01 kommer automatisk. har innstallert 1.41 etterpå fungerer ikke.

Gjest Slettet+132
Skrevet

har du prøvd å reinstallere windows?

Skrevet
Kontakt support?

tror du ikke at jeg har gjort det?

Hva med å være litt hyggeligere? Folk prøver tross alt å hjelpe deg her...

Skrevet (endret)

hehe. litten hissigpropp på nyåret. dette høres mer og mer ut som noe er galt med selve pc-en

no skal det være sagt om jeg ikke tar helt feil at battlefield serien (hvertfall frem til bf2142) skal kjøres i xp. og ikke vista eller windows 7. bf2142 funker fint i vista hos meg. broderen hadde ikke problemer med bf vietnam helt til han fikk vista på maskina. det gikk heller dårlig så han tok xp tilbake igjen

Endret av gjeewaytee
Skrevet
Har du kun BF2 eller BF2 complete collection?

det var bare kødd at jeg prøvde med windows 7 og vista. lol ;)

bf2 complete collection

Skrevet

1. Har complete collection selv, kan ikke huske at den patcha til 1.01, men 1.1...tror jeg. Uansett, jeg har hørt at patch 1.1 skal faile på innstallasjonen.

2. Når patchinga failer, lukker innstall greia seg da, eller fortsetter den? Den skal fortsette, så kan der problemet er?

Skrevet
1. Har complete collection selv, kan ikke huske at den patcha til 1.01, men 1.1...tror jeg. Uansett, jeg har hørt at patch 1.1 skal faile på innstallasjonen.

2. Når patchinga failer, lukker innstall greia seg da, eller fortsetter den? Den skal fortsette, så kan der problemet er?

den fortsetter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...