Score Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hi. det går bra og installere bf2 helt til patchinga.(patch 1.01). Patch mislykket. noen tips? pcen min klarer lett å kjøre bf2. ingen vits å spørre
gjeewaytee Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 avinstaller og installer bf på nytt og last ned patchen fra en annen plass. sørg for å ikke ha bf på under installasjon av patch. sikkert unødvendig å si, men man vet jo aldri
The Stig Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kremt, kanskje en ide å legge om tonen litt om du ønsker svar. Kan også være en ide å fortelle hvilket operativsystem du kjører ... Det sagt, hvorfor prøver du å installere patch 1.01? Kan godt tenkes at du har en CD med en nyere versjon (såkalte oppdaterte gold-slipp). Hva skjer om du prøver patch 1.41?
Score Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Kremt, kanskje en ide å legge om tonen litt om du ønsker svar. Kan også være en ide å fortelle hvilket operativsystem du kjører ... Det sagt, hvorfor prøver du å installere patch 1.01? Kan godt tenkes at du har en CD med en nyere versjon (såkalte oppdaterte gold-slipp). Hva skjer om du prøver patch 1.41? xp, 1.01 kommer automatisk. har innstallert 1.41 etterpå fungerer ikke.
SPRCO Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Last ned 1.41 (full). http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...file&id=287 Hvis ikke det funker så reinstallerer du spillet og prøver å installere 1.41 med en gang uten å prøve 1.01 først. Endret 4. januar 2009 av mgnus
Score Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Last ned 1.41 (full). http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...file&id=287 Hvis ikke det funker så reinstallerer du spillet og prøver å installere 1.41 med en gang uten å prøve 1.01 først. fungerer ikke, kjermen blir bare svart og det kommer en uleselig error
Khamisi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg begynner å tro det ikke er noe galt med patchen, men med den som installerer patchen. - Nadji
Score Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 har du prøvd å reinstallere windows? 4 ganger. prøvd med windows 7 beta, og vista
Score Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Kontakt support? tror du ikke at jeg har gjort det?
Compose Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kontakt support? tror du ikke at jeg har gjort det? Hva med å være litt hyggeligere? Folk prøver tross alt å hjelpe deg her...
NoobCannon Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kontakt support? tror du ikke at jeg har gjort det? Vær hyggeligere mot supporten og da.
gjeewaytee Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) hehe. litten hissigpropp på nyåret. dette høres mer og mer ut som noe er galt med selve pc-en no skal det være sagt om jeg ikke tar helt feil at battlefield serien (hvertfall frem til bf2142) skal kjøres i xp. og ikke vista eller windows 7. bf2142 funker fint i vista hos meg. broderen hadde ikke problemer med bf vietnam helt til han fikk vista på maskina. det gikk heller dårlig så han tok xp tilbake igjen Endret 4. januar 2009 av gjeewaytee
Score Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Har du kun BF2 eller BF2 complete collection? det var bare kødd at jeg prøvde med windows 7 og vista. lol bf2 complete collection
gjeewaytee Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 det va bare kødd det ja, då gidder ikke jeg å hjelpe deg mer
Grindal Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 1. Har complete collection selv, kan ikke huske at den patcha til 1.01, men 1.1...tror jeg. Uansett, jeg har hørt at patch 1.1 skal faile på innstallasjonen. 2. Når patchinga failer, lukker innstall greia seg da, eller fortsetter den? Den skal fortsette, så kan der problemet er?
Score Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 1. Har complete collection selv, kan ikke huske at den patcha til 1.01, men 1.1...tror jeg. Uansett, jeg har hørt at patch 1.1 skal faile på innstallasjonen. 2. Når patchinga failer, lukker innstall greia seg da, eller fortsetter den? Den skal fortsette, så kan der problemet er? den fortsetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå