Gå til innhold

WoW - trenger sinnsykt med gold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli rimelig lei av undercutting nå. Relentless Earthsiege Diamonds gikk ned fra 140g til 85g på 2 dager, samtidlig som at det er langt flere som legger ut nå etter jul.

Hater AH noen ganger:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Da sender du gjenstanden til flere alter som legger det ut for salg til ca. 150g og kjøper opp de som er billigst og selger for enda mer. Etter noen dager har du fått pressa opp prisen greit.

...

kan tenkes det allerede har blitt nevnt tidligere i tråden, men gadd ikke å lese gjennom.

Skrevet
Begynner å bli rimelig lei av undercutting nå. Relentless Earthsiege Diamonds gikk ned fra 140g til 85g på 2 dager, samtidlig som at det er langt flere som legger ut nå etter jul.

Hater AH noen ganger:(

Trur ikkje eg ville satsa på cutta meta gems med mindre du er den einaste som kan lage den på serveren. Earthsiege Diamond er så billig og lage att eg trur mesteparten av folk kjøper ein uncutta eller mats til og lage ein uncutta metagem over ein cutta som koster nesten 100% meir (er ca sånn prisforskjell på min server).

Skreiv tidlegare att questing ikkje var noke dum idée og fikk litt negative svar. Eg gjør det mest for å få rep da med Northren factionane, gull er liksom bare ein bonus. Og for att du skal eige eller ha domene på enkelte ting på ah må du som regel ha litt gull fra starten av. Hadde nesten domene sjøl på mana pots før Potion Sickness kom og tjente veldig mykje på det, men det er ikkje alltid like lett og få kontroll over enkelte ting på ah heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...