Gå til innhold

Butikker som fører Grado i Trondheim?


Anbefalte innlegg

Hei jeg har nå bestemt meg for å kjøpe meg Grado sr 60. Det jeg lurer på er om Soundgarden eller Hifiklubben i Trondheim fører disse? Eller eventuelt andre butikker i Trondheimområdet?

 

Jeg hadde tenkt å bestille fra Stereofil, men hadde jo vært veldig greit om jeg bare kunne kjøpt de her jeg bor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg har nå bestemt meg for å kjøpe meg Grado sr 60. Det jeg lurer på er om Soundgarden eller Hifiklubben i Trondheim fører disse? Eller eventuelt andre butikker i Trondheimområdet?

 

Jeg hadde tenkt å bestille fra Stereofil, men hadde jo vært veldig greit om jeg bare kunne kjøpt de her jeg bor.

 

Husker ikke helt navnet på butikken, men det er en butikk i Fjordgata som har Grado (hadde ikke inne når jeg var der - husker ikke prisen, men tror de skulle ha litt under 1000 for SR60 - 1500 for SR80). Den ligger i Fjordgata mellom Søndre og Kjøpmannsgata på sørsiden - om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Alternativt kan du se på Alessandro MS-1 fra utlandet. Koster vel 100 USD shipped tror jeg, blir rundt 1000 kr med MVA. Da får du utnyttet pengene samtidig som du får grado, tross alt er normal pris på SR60 i usa 70 dollar så de er lettere overpriset i norge

Lenke til kommentar
Hei jeg har nå bestemt meg for å kjøpe meg Grado sr 60. Det jeg lurer på er om Soundgarden eller Hifiklubben i Trondheim fører disse? Eller eventuelt andre butikker i Trondheimområdet?

 

Jeg hadde tenkt å bestille fra Stereofil, men hadde jo vært veldig greit om jeg bare kunne kjøpt de her jeg bor.

 

Husker ikke helt navnet på butikken, men det er en butikk i Fjordgata som har Grado (hadde ikke inne når jeg var der - husker ikke prisen, men tror de skulle ha litt under 1000 for SR60 - 1500 for SR80). Den ligger i Fjordgata mellom Søndre og Kjøpmannsgata på sørsiden - om jeg husker rett.

 

Jeg har hørt om den butikken, skal prøve å finne den. Takk for tipset!

 

Hvis de ikke har de inne skal jeg definitivt se litt rundt på nettbutikker fra statene.

Lenke til kommentar
Alternativt kan du se på Alessandro MS-1 fra utlandet. Koster vel 100 USD shipped tror jeg, blir rundt 1000 kr med MVA. Da får du utnyttet pengene samtidig som du får grado, tross alt er normal pris på SR60 i usa 70 dollar så de er lettere overpriset i norge

 

Stemmer, sjekket akkurat. De sender MS-1 for totalt USD99 med AirMail, evt. USD119 for Priority Mail. Er på nippet til å bestille selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...