1915 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) jeg får ikke slettet disse mappene(se bildevedlegg for å se hvilke mapper) disse mappene har ligget på ekstern disken i noen månder. jeg får ikke slettet dem. noen som har peiling på hvordan jeg kan slette dem ? UTEN å formatere disken. de ligger på ekstern harddisken min mappene mine. jeg har jo formatert pcn flere ganger, men umulig å slette de mappene fordet om jeg har formatert. får bare feilmeldinger når jeg skal åpne mappene om at jeg ikke kan slette dem bla bla bla. OS ser dere i signaturen takker for svar. Endret 3. januar 2009 av Danielsm
Uffda Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 jeg får ikke slettet disse mappene(se bildevedlegg for å se hvilke mapper) disse mappene har ligget på ekstern disken i noen månder. jeg får ikke slettet dem. noen som har peiling på hvordan jeg kan slette dem ? UTEN å formatere disken. de ligger på ekstern harddisken min mappene mine. jeg har jo formatert pcn flere ganger, men umulig å slette de mappene fordet om jeg har formatert. får bare feilmeldinger når jeg skal åpne mappene om at jeg ikke kan slette dem bla bla bla. OS ser dere i signaturen takker for svar. enkleste løsningen er å kopiere det du vil ha til pc og formatere eksterne hdd...så kopiere tilbake... de er registert som system mapper og kan ikke slettes...
TCi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Slå av System Restore i kontrollpanel -> System -> System Restore Ta eierskap av mappene og slett dem: http://support.microsoft.com/kb/308421
1915 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg får ikke slettet disse mappene(se bildevedlegg for å se hvilke mapper) disse mappene har ligget på ekstern disken i noen månder. jeg får ikke slettet dem. noen som har peiling på hvordan jeg kan slette dem ? UTEN å formatere disken. de ligger på ekstern harddisken min mappene mine. jeg har jo formatert pcn flere ganger, men umulig å slette de mappene fordet om jeg har formatert. får bare feilmeldinger når jeg skal åpne mappene om at jeg ikke kan slette dem bla bla bla. OS ser dere i signaturen takker for svar. enkleste løsningen er å kopiere det du vil ha til pc og formatere eksterne hdd...så kopiere tilbake... de er registert som system mapper og kan ikke slettes... har bare 150 gb ledig på pcn og det som ligger på ekstern disken er tilsammen 400 gb ;P Slå av System Restore i kontrollpanel -> System -> System Restore Ta eierskap av mappene og slett dem: <a href="http://support.microsoft.com/kb/308421" target="_blank">http://support.microsoft.com/kb/308421</a> hmm kan ikke si at jeg fikk det til. Endret 4. januar 2009 av Danielsm
TCi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hva var det som ikke fungerte? Ikke umulig at du trenger en omstart før du tar over eierskapet på mappene. Endret 4. januar 2009 av TCi
1915 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 er ikke det som er problemet. er ikke akkurat så flink i engelsk ;P trenger oppskrifta på norsk
TCi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du velger språk på den linken på høyre side. For å slå av System Restore: Kontrollpanel -> System -> System gjenoppretting. Hak av deaktiver sytemgjenoppretting. Eller du kan bare fjerne den eksterne i fra listen (usikker om XP lar deg gjøre det). Endret 4. januar 2009 av TCi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå