Gå til innhold

Har Samsung LE40A656 virkelig 1:1 pixelmapping?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Har lyst å bestille TV NÅ, men klarer bare ikke bestemme meg om jeg skal gå for Samsung LE40A656 eller Sony 40" Bravia LCD TV, KDL-40V4000. Sparer jo 1000kr på Sonyen, og den VET jeg har 1:1 pixelmapping.. Hmm.. får vel kjøre kron og mynt..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Sony og Samsung (andre modeller enn de dere nevner her(37P3000 og A559)) og jeg syntes Sonyen hadde et bedre bilde. Så neste gang jeg bestiller TV så blir det hvertfall Sony. Just as you know ;)

Endret av $ig
Lenke til kommentar
Jeg har hatt Sony og Samsung (andre modeller enn de dere nevner her(37P3000 og A559)) og jeg syntes Sonyen hadde et bedre bilde. Så neste gang jeg bestiller TV så blir det hvertfall Sony. Just as you know ;)

 

kommer jo veldig ann på modell da.

 

vet, men det er bare min mening om det;)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Sony og Samsung (andre modeller enn de dere nevner her(37P3000 og A559)) og jeg syntes Sonyen hadde et bedre bilde. Så neste gang jeg bestiller TV så blir det hvertfall Sony. Just as you know ;)

 

kommer jo veldig ann på modell da.

 

vet, men det er bare min mening om det;)

 

Jeg har nå i hvertfall hørt at A656 skal være en bra tv med godt tv bilde, så satser på det :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har dere fått TV'en enda? Og har derer funnet ut noe om 1:1 pixelmapping? Får man 1920x1080 i oppløsning?

 

Det er 1:1 pixelmapping og man får 1920X1080 oppløsning.

 

Gjelder dette også vga inngangen? Vet jeg ikke kommer til å få hd, men får jeg 1:1 pixelmapping?

 

Er ikke 100% men mener å ha lest det.

Lenke til kommentar
Har dere fått TV'en enda? Og har derer funnet ut noe om 1:1 pixelmapping? Får man 1920x1080 i oppløsning?

 

Det er 1:1 pixelmapping og man får 1920X1080 oppløsning.

 

Gjelder dette også vga inngangen? Vet jeg ikke kommer til å få hd, men får jeg 1:1 pixelmapping?

 

Er ikke 100% men mener å ha lest det.

 

Ok, skal prøve når jeg kommer hjem.

Skal gi beskjed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...