Gå til innhold

Film: Min paint animasjons serie, The Poo.


Anbefalte innlegg

Da er finale episoden ute..

 

 

Jeg driver med en animasjons, spennings, mystikk, humor serie kalt The Poo.

 

Jeg har lagt ut noen episoder her tidligere, men aldri fått noen form for kommentar, nå er alle episodene ferdig, men den siste har ikke "release" før Mandag 5. Januar.

 

Jeg bruker mye tid og krefter på å lage denne serien, og har fått masse tilbakemeldinger av venner, men ingen tilbakemeldinger av ukjente mer "proffe" folk på forumet. Men alikevell gir jeg meg ikke ;) Jeg legger ut "Chapter 5 Part 1" her også, i tillfelle det engang kommer en person som setter seg ned og dømmer serien.

 

Om folk er interreserte kommer "plot" episoden som sagt 5. Januar, linker gjerne til den her da, men begynner å bli litt små flaut å ha lagt ut 5 Episoder uten en eneste kommentar, og alikevell legge ut finale episoden.. som om jeg tror folk faktisk bryr seg, eller no.. x )

 

Greia med at jeg startet dette "the poo" prosjektet var først og fremst for å redigere film, orket ikke ta fram film kameraet og filme no ekte med skuespillere.. så tok et ego prosjekt med meg alene og rommet mitt, for og briefe med kul musikk lyd effekter, og sette sammen alt på en fornuftig måte. For å ikke ta dette for seriøst dreier historien seg om "bæsj". Hadde det vært en mer seriøs hovedgreie hadde jeg følt at jeg hadde trengt en høyere standar på tegningene, Prinsen Av Egypt tegninger ellerno.. :) Første gang jeg har brukt paint. Så er nybegynner i tegnefilm bransjen. :)

 

Jeg er selv en meget kritisk person, og er veldig fornøyd med The Poo. Historien, lyden, tegningene..

Om noen synes serien er bra eller dårlig, så si det gjerne.. føler jeg trenger noen form for kritikk for dette nå. Er lei av å skryte av meg selv. x) :)

 

Vil bare vite om grunnen til at jeg ikke får kommentarer er f.eks at det er dårlig, at dere ikke gidder å se på episodene, at det er bra.. all slags tilbakemelding er god tilbakemelding.

 

 

 

The Poo:

 

 

The Poo : Chapter 1:

 

 

The Poo : Chapter 2

 

 

The Poo : Chapter 3

 

 

The Poo : Chapter 4

 

 

The Poo : Chapter 5 (Part 1)

 

 

Mandag 5. Januar 2009 kommer Finale episoden.

 

Og der var den:

 

 

The Poo : Chapter 5 (Part 2)

 

The Poo : Chapter 5 (Part 2) Exodus

 

 

 

:)

Endret av Rino_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Poo : Chapter 5 (Part 1)

 

 

Mandag 5. Januar 2009 kommer Finale episoden.

 

:)

jeg er helt sikkert for gammel, men jeg finner ikke så mye humør i denne dramatikken :D. liker kynisme og variasjon, men ikke overdrivelse uten grunn. som du selv sier, man kan merke at dette er et ego prosjekt. demp deg selv ned, gå ut, observer, noter fordi klippeteknikken din er ganske god. manus er for bæsjete. :D liker lydteknikken også. anyways, prøv å lære av mestere: http://www.youtube.com/watch?v=LuBwXfg3Mr4

Lenke til kommentar
The Poo : Chapter 5 (Part 1)

 

 

Mandag 5. Januar 2009 kommer Finale episoden.

 

:)

jeg er helt sikkert for gammel, men jeg finner ikke så mye humør i denne dramatikken :D. liker kynisme og variasjon, men ikke overdrivelse uten grunn. som du selv sier, man kan merke at dette er et ego prosjekt. demp deg selv ned, gå ut, observer, noter fordi klippeteknikken din er ganske god. manus er for bæsjete. :D liker lydteknikken også. anyways, prøv å lære av mestere: http://www.youtube.com/watch?v=LuBwXfg3Mr4

 

 

Takk for tilbakemelding. :)

 

Men vil rette kritikken din mot smak og behag egentlig. Folk har forskjellig humor, ovedrivelsen er for meg det som er morsomt x) .Og manuset er mulig forvirrende osv, veldig LOST innspirert hele greia her.. og mange som synes det manuset er tullete også.. og mange ikke. Så smak og behag, denne type humor og "film oppbygningen" er vell ikke greia for deg :) Måtte bare forsvare meg selv litt der, kritikken jeg fikk synes jeg ikke var veldig almenlig.. filmen du linket til er jo en jo noe helt annet, det var "kunst animasjon".

 

Skjønte også ikke helt hva du mente med mer variasjon, den negative kritikken jeg har fått tidligere har nemlig vært at jeg har hatt for mye variasjoner.. At Chapter 1 og 2 hadde en viss "creepy" stemning, og i de neste chapterne blir det ny sjanger og for mye variasjon.

 

Men endelig fikk jeg hvertfall et bevis på at noen har sett episodene ;) Det drar meg opp av gjørma :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
prøv å lære av mestere: http://www.youtube.com/watch?v=LuBwXfg3Mr4

Den filmen var jo bare pretty sick.

yepp, jeg trodde at Rino_ kunne trekke paralleller, og hvis han først måtte være 'creepy' som han selv skriver, så kunne han lære av mestere. men den var bare 'kunst animasjon' for ham.

 

Rino_, jeg har ikke skrevet noe sted at du mangler variasjon eller at du trenger 'mer variasjon'. Jeg har skrevet følgende: "liker kynisme og variasjon". Prøv å lese teksten, og glemme at det er kritikk du leser. Det er ikke kritikk, bare observasjon og bare ord, tross alt. Keep up the good work.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...