Gå til innhold

På utkikk etter tidsfordrivende PC-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler Left 4 Dead, Valve's nye storsatsing. Det er ikke MMO men timene flyr alikevell :D Det har fire store campaigns med tusenvis a illsinte raske zombier i. + en versus mode der du kan være 8 spillere og et av lagene er boss infected (skjef zombier) og de andre er overlevende. Veldig bra spill :D!! finnes på PC og Xbox 360. Hele spillet er laget for Online-Gaming, men det går an med singleplayer med 3 andre overraskende godte BOTs.

Endret av El_Krypton
Lenke til kommentar

Akkurat sacred 2 ville jeg nok holdt meg jævli langt unna, med tanke på online spill vil du vel ha et spill du føler du bygger opp noe og som ikke er totalt sløs av timer på et dritt spill evt..

 

Men likte du wow lignende spill, og det er i så grad slike spill som er verdt å spille..

 

Og skal man først bruke titalls uker mndr av tid på et spill bør du og bruke noe tid før du bestemmer deg ja =)

 

Lotr

Warhammer

 

Er vel de 2 greieste alternativene til massive online games jeg kommer på utenom wow

Men du har nå Eve online og hvis du liker romspill og dette er jo veldig morsomt på sin egen måte bare det krever mer og har stort sett eldre spillere enn i wow og lotr etc.

Lenke til kommentar

Har lasta ned Sacred 2 demo nå, som jeg skal prøve.

 

Spiller forøvrig både CS og Left4Dead på si, men det er artig med noe som man kan spille, avslutte, for så å senere begynne der du avslutta, og fortsette å jobbe deg videre.

 

Vurderer også å prøve EVE Online :)

Lenke til kommentar

Har selv spilt Fallout 3, bra grafikk og slikt, men elendig story, du kan heller ikke fortsette etter at du har gjort siste del av Hoved quest linja, jeg brukte ca 12 timer på spillet ;(

 

Men online ville jeg satset på Warhammer =) Spennende og masse bra pvp =)

 

Guild wars skal også være bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...