Gå til innhold

Battlefield Bad Company flerspillermodus - Xbox live

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er en liten kameratgjeng som av og til møtes på xbox live for og spille, når vi først får muligheten og slappe av fra familie osv.

I det siste har det gått sinnsykt mye i bomberman og worms arcade. Nå har vi bestemt oss for og bevege oss litt videre, og da har vi sikta oss inn på Battlefield Bad Company.

Jeg har sett på kompiser spille tidligere battlefield spill, og vet derfor at maps er rimelig store.

Derfor lurer jeg på; hvordan er det mulig at vi kan spille i lag på en slik måte at vi kan samarbeide og vere i nærheten av hverandre hele tiden (med mindre en dør da)? Ser for meg at dette kan vere et stort problem når maps er så store.

Har hørt om en fordel at du kan spawne med squaden din, fungerer det slik at vi kan lage vår egen squad og alltid kunne spawne ved hverandre om en dør?

Takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst, man kan bare være 1 på hver xbox. SKal du spille mp sammen online så er det laget slik at en må invitere hverandre til en squad, hvor man sammarbeider. Tilsammen er det 12 folk (3 squader) på hvert lag (USA mot Russere eller noen Midtøstenfolk). Det er også to spillmoduser, Gold Rush og Conquest (vanlig BF stil). Gold Rush mapsa er små i starten, men blir større og større når man får sprengt gullkassene. Har selv spilt i squad med 3 andre venner og det fungerer bra. Dør man kan man enten velge om man skal starte i squaden eller ved erobrede plasser.

Men jeg vet ikke om det er så lett å spille mer enn 4 sammen, det har jeg ikke fått testet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...