rottweiler Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 (endret) jeg lurte på hva jeg skal gjøre vis jeg skal lage en backup cd sån at vis den andre cd ikke fungere lenger,er dette mulig og hva skal jeg gjøre? Endret 31. desember 2008 av rottweiler
firberblad Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 (endret) jeg lurte på hva jeg skal gjøre vis jeg skal lage en backup cd sån at vis den andre cd ikke fungere lenger,er dette mulig og hva skal jeg gjøre? Om du ønsker at posten din ikke skal stenges fort så kan du jo kjøpe denne http://www.amazon.co.uk/Forza-Motorsport-2...907&sr=8-15, men det burde være mulig å få tak i det hos elkjøp, etc Endret 31. desember 2008 av firberblad
shabador Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Xbox 360 støtter ikke backup dvd'er uten videre. Du må da bevege deg langt inn i modchip verdenen, noe som kommer til å bli dyrere enn å bare enkelt og greit kjøpe en ny kopi om spillet blir ødelagt. Et tips er å installere det til harddisk, da blir dvd-en kun brukt under oppstarten av spillet. Det betyr mindre slitasje på platen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå