Gå til innhold

Maskinvarekrav for Crysis med full grafikk


Anbefalte innlegg

En venn av meg kjører crysis på high med en 22" skjerm og en hd 4850 uten problemer

 

 

jeg kjører det fint med 9800 GTX+.. tror det er værre..

Og har 22" 1650*1050

 

Kjører det fint ja... Her er det snakk om full grafikk. Og da er det fullt med anti-aliasing og anisotropic filtering som gjelder. MANGE kan kjøre Crysis på high og very high og høy oppløsning. Det er ikke spess tungt. Det er AA som er tungt for maskinen og dette klarer man ikke å kjøre på et 4850 kort eller et 9800 GTX+. Det vet jeg for jeg har bygd maskiner med begge kortene og testet et av de for GameReactor.

 

Etter at jeg fikk kortet, til min bursdag, testet jeg crysis ganske kjapt. Jeg satt alt jeg fant, så høyt jeg kunne. Kjørte det fint med bare noe smålagg pga litt gammel CPU.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mangen her inne sa " det holder med 4000-kroners pc så kan du dra alt på fullt i Crysis" that is so wrong, min kostet meg 10000kr i oktober 2008 sad.gif

 

Lurer på hvem som presterer å si noe slikt...

4000? Yeah, right. Er det du betaler for et grafikk-kort som kanskje klarer Crysis. (I alle fall etter min erfaring, da jeg har 9800Gx2 og det går alt annet en Smooth på full grafikk)

Huh, jeg har samme grafikkort men har bare en av dem og jeg kjører på full smooth..

 

 

Åja, så når du går på settings så har du absolutt alt på Very High, rett oppløsning og full xAA?

Utrolig rart isåfall. Og jeg lurer på hva du mener med bare et av dem? :p Jeg har også bare 1 grafikk-kort - 9800gx2.

Ja, har full oppløsning også. Missforsto det med "bare en av dem" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...