Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trur nok galaxies kommer til å bli det beste spillet som fins. det kommer ivertfall til å slå CS? Er det noen som har finni ut noe nytt om spillet? og når det kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gledet meg til 15.April til i dag, da jeg fant ut at SWG kommer til og bli utsatt til JUNI!!! ARG!!

*håper forøvrig på at det blir samme styre system for romskip som i freelancer:)*

Skrevet

Visstnok er alt du trenger for å kjøre skipet på musa. Iallfall på filmen fra en eller annen spillmesse sier dem det. Sikkert masse hotkeys på keyboardet seff..

Uansett, jeg trur mange kommer til å bli skuffa når SWG kommer. Jeg sier ikke det er dårlig, jeg gleder meg faktisk sjøl, men takket være dets eget forum så har det blitt så forbanna mye hype rundt det. Er tragisk hvor blindt fanatiske enkelte av folka på de foruma er. Verdens beste spill er nok å ta hardt i, men at det blir veldig populært og underholdene skal en ikke se bortifra.

"det kommer ivertfall til å slå CS?"

Ludo slår CS :p

Skrevet
WTF har cs med no galaxee's å gjøre, det er jo to FORSKELLIGE spill da n00b!

Når anmeldere kan sammenligna to så vidt forskjellige spill på en karakterskala, så synes jeg han også skal få lov til det. Han nevnte ikke at de var like, bare at han trodde SWG kom til å bli bedre.

Alt kan sammenlignes, men det betyr ikke at de ligner, etter min oppfatning.

Skrevet
Visstnok er alt du trenger for å kjøre skipet på musa. Iallfall på filmen fra en eller annen spillmesse sier dem det. Sikkert masse hotkeys på keyboardet seff.

Romskip er ikke med når spillet slippes. Ingen kjøretøyer faktisk. Dette gjorde utviklerne klart for en liten stund siden. Romskip som du selv kan styre regner de med å ta med i neste ekspansjon, som du trolig må vente 6 mnd til 1 år på. Dette er en av grunnene til at mine forventninger til spillet har fallt drastisk.

De har dratt ut en hel del features de sa de skulle ta med. Nå føler jeg de lanserer det på bar bakke (til en viss grad, det blir naturligvis fremdeles morsomt å prøve). Derfor er det skuffende at de utsetter spillet enda to måneder, selv om de har dratt ut flere features enn de sa skulle være med. De har gjort det klart at utsettelsen ikke betyr at de vil legge inn noe ekstra.

Spesielt ironisk er det fordi de sa at april-datoen var endelig, og at de ikke ville forandre det igjen. Noe må ha skjedd. Dårlig planlegging? Oh, yeah.

Skrevet

En ting jeg er spent på er det evige spørsmålet om europeiske servere. Med selve spillet spiller pingen mindre rolle, men når space expansion en gang kommer så vil den bli veldig sentral da hele greia er såkallt "twitch"-basert. Når spillet kommer ut vil jo alle starte på amerikanske servere, det betyr at om en ikke får flyttet karen sin over når en har lagt inn SE så vil man slite fælt med rom-kampen.

Det du sier med features som er kutta ut er et svært godt poeng og går tilbake til hele måten dem har lagt opp utviklinga si. Via foruma har vi fått vite langt mer enn det som ofte lekker ut når folk lager spill. I første omgang fører det til hype, og så kommer alle de negative sidene i det utviklerne må trekke tilbake ting de har reklamert for tidligere.

Litt morsom situasjon egentlig; Hadde ikke hele utviklings-prossessen vært så åpen-munnet så ville heller ikke folk blitt skuffa når mindre ting blir trekt vekk og/eller endret (som f.eks at jedi har fått perm-death), men da ville ikke spillet vært like kjent heller.

Skrevet
Visstnok er alt du trenger for å kjøre skipet på musa. Iallfall på filmen fra en eller annen spillmesse sier dem det. Sikkert masse hotkeys på keyboardet seff.

Romskip er ikke med når spillet slippes. Ingen kjøretøyer faktisk. Dette gjorde utviklerne klart for en liten stund siden. Romskip som du selv kan styre regner de med å ta med i neste ekspansjon, som du trolig må vente 6 mnd til 1 år på. Dette er en av grunnene til at mine forventninger til spillet har fallt drastisk.

De har dratt ut en hel del features de sa de skulle ta med. Nå føler jeg de lanserer det på bar bakke (til en viss grad, det blir naturligvis fremdeles morsomt å prøve). Derfor er det skuffende at de utsetter spillet enda to måneder, selv om de har dratt ut flere features enn de sa skulle være med. De har gjort det klart at utsettelsen ikke betyr at de vil legge inn noe ekstra.

Spesielt ironisk er det fordi de sa at april-datoen var endelig, og at de ikke ville forandre det igjen. Noe må ha skjedd. Dårlig planlegging? Oh, yeah.

arg:(

og har du hørt om den dritten med bare 100 Jedi Knights per server?

arg!

Skrevet

Fansen går vel berserk om det blir gjennomført ;)

Nei, hadde ikke hørt om det, enkelte uker poster jeg fast på SWG foruma og andre leser jeg ikke noe i hele tatt. Blir så lei av å skumme igjennom ørtentusen poster med samma emner og nå rett etter beta3 satte igang så er det blitt mye av den repeteringa.

Uansett, blir spennende å se resultatet av det hele, men jeg trur ikke det er sunt å engasjere seg i hver eneste lille sak angående gameplayet. Bare 3.persons kameraet er mer brukbart (mer bevegelig, dynamisk osv) enn Everquest så er jeg fornøyd.

Skrevet
Litt morsom situasjon egentlig; Hadde ikke hele utviklings-prossessen vært så åpen-munnet så ville heller ikke folk blitt skuffa når mindre ting blir trekt vekk og/eller endret (som f.eks at jedi har fått perm-death), men da ville ikke spillet vært like kjent heller.

Akkurat. Jo høyere du stiger, desto større er fallet. Hold forventningene på et realistisk nivå, og aldri kom med løfter du ikke kan holde. Ikke kunngjør features hvis du ikke er 100% sikker på det skal med i spillet.

Skrevet

Akkurat. Jo høyere du stiger, desto større er fallet. Hold forventningene på et realistisk nivå, og aldri kom med løfter du ikke kan holde. Ikke kunngjør features hvis du ikke er 100% sikker på det skal med i spillet.

Enig, se på AO...

Skrevet
Karlsen(blackLotus) Galaxies blir desidert d BESTE spille noen gang laget siden DUNE! :yes:  :yes:  d kommer til og slå cs ut i ROMMET :yes:  :yes:

Tror nok World of Warcraft vil bli bedre, men det er min mening..

Skrevet
Karlsen(blackLotus) Galaxies blir desidert d BESTE spille noen gang laget siden DUNE! :yes:  :yes:  d kommer til og slå cs ut i ROMMET :yes:  :yes:

Tror nok World of Warcraft vil bli bedre, men det er min mening..

WoW kommer til å eie alt... Men gleder meg endel til galaxies, synes tanken på å få være med i et band som får spille på the mos eisly cantina er ganske kul :woot: Drømmen er jo selvsagt å bli jedi, men kommer ikke til å prøve å bli det, siden da blir jeg sikkert bare skuffet...

Har forhåndsbestilt det fra usa, håper det kommer i løpet av sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...