Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Etter formatering oppfører tv'en seg merkelig.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg har nå ganske nylig formatert pc'en min, og jeg tror det er det problemet kommer av.

 

Etter mye fikling har jeg endelig fått pc-skjermen til å fungerere, sammen med tv'en.

Det er tv'en som er problemet. De 4 øverste cm er dratt til siden, ut at jeg har gjort noe som helst. Den kabelen jeg bruker til tv'en prøvde jeg i pc-skjermen, og der var det ingen problemer. Får bilde samtidig med pc'en.

 

Oppe i høyre hjørnet er bildet kuttet på tvers. Xbox, og tv funker som det skal, men ikke pc'en. Har fått til dette før, men som sagt etter formatering ble det sånn.

 

Skjermkortet er forresten Ati x1300 :blush:

 

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette irriterende problemet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du installert den nyeste driveren for skjermkortet ditt? Hvis ikke bør du laste ned og oppdatere driveren med en gang. Hvis du ikke har installert noen andre drivere enn de som fulgte med Windows bør du antakelig også sørge for å laste ned og installere/oppdatere resten av driverne for den øvrige maskinvaren også.

Endret av Pengu
Lenke til kommentar
Har du installert den nyeste driveren for skjermkortet ditt? Hvis ikke bør du laste ned og oppdatere driveren med en gang. Hvis du ikke har installert noen andre drivere enn de som fulgte med Windows bør du antakelig også sørge for å laste ned og installere/oppdatere resten av driverne for den øvrige maskinvaren også.

Har installert de nyesete drivererne til skjermkortet. Lydkortdrivere har vel ingen innvirkningen på bildet på tv'en?

 

Et snodig problem, synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...