Gå til innhold

Enda en "Lyst på nytt spill" tråd


Anbefalte innlegg

Jess.. Spilt WoW i snart 4 år nå, har vel fullført 90% av alt PvE content og vært aktiv PvPer gjennom både classic, TBC og Wrath og begynner å bli litt dritlei Blizzards regime. WoW er ikke blitt casual-vennlig, men suge-vennlig. Du kan være casual og flink og få mindre for det enn en som er hardcore og elendig. Har fått nok av konstant grinding for å holde tritt med alle andre. Jeg har lyst på et MMORPG som belønner ferdigheter over alt annet, men som fortsatt blir påvirket av ting som gear, class, abilities osv, imotsetning til den nåværende normen i f.eks WoW hvor skills ikke kommer noen vei uten tilstrekkelig med gear som man igjen må anskaffe gjennom endeløse battlegrounds. Jeg og noen kompiser fant vel ut at 1-1.5 dag med honor farming gir det et item og det her er jo helt latterlig og uakseptabelt nå som jeg til sommeren beveger meg mot et universitet.

 

Alle forslag er naturligvis hjertelig velkomne. Kom gjerne med kritikk av spill, AoC, Warhammer Online og andre spill som du har spilt, veldig interessert å høre hva folk har å si om spillene, spesielt hva som skjer og hvordan det fungerer på PvP fronten som er det jeg leter mest etter. Et godt, balansert PvP spill med aktiv konkurranse. Arenasystemet i WoW er en idé jeg liker veldig godt, men uheldigvis er som sagt den idéen med honor helt ubrukelig i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Brother In Arms - Hell`s Highway - Anmeldelse

Gears Of War - Anmeldelse

Left 4 Dead - Anmeldelse

Grand Theft Auto 4 - Anmeldelse

Fallout 3 - Anmeldelse

Bioshock - Anmeldelse

Red Alert 3 - Anmeldelse

Far Cry 2 - Anmeldelse

Half Life Serien - Info

 

Vet ikke om disse spillene oppfyller dine krav, siden du høres ut som en som liker MMORPG spill. Men de er verdt å skjekke ut.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Darkfall er bare enda en klone med sverd og nisser akkurat som WoW , blir dere aldri lei denne fantasy sjangeren ?

 

Du i første post , prøv Anarchy Online da vel , sci-fi MMO i høy klasse.

 

Det var nå ikke settingen i spillet han spurte etter da, men mer der skills går foran grinding for å få det beste gearet osv. Og hvis dette er det han leter etter burde han vente til Darkfall spør du meg :) Men hva som skal slukke tørsten hans i mellomtiden er en annen sak

Lenke til kommentar
Darkfall er bare enda en klone med sverd og nisser akkurat som WoW , blir dere aldri lei denne fantasy sjangeren ?

 

Du i første post , prøv Anarchy Online da vel , sci-fi MMO i høy klasse.

 

Det var nå ikke settingen i spillet han spurte etter da, men mer der skills går foran grinding for å få det beste gearet osv. Og hvis dette er det han leter etter burde han vente til Darkfall spør du meg :) Men hva som skal slukke tørsten hans i mellomtiden er en annen sak

 

Derfor bør han teste Anarchy Online , grunnpakka er gratis å spille.Tonnevis av skills å oppgradere,perks , ingen er like,god på PvP, sci-fi ,skiller seg ut fra ALLE andre spill, digert.

Sandkassespill , ingen dirigerer deg hva du skal gjøre.

Dette snart 8 år gamle spillet tåler sammenligning med hva det måtte være av dagens MMO.Deilig med spill hvor man faktisk må bruke hodet istedet for å bli ledet runt som hodeløs kylling.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...