Gå til innhold

Warhammer Online Digital Download


Anbefalte innlegg

Er det noen som har peil på hvor jeg kan få kjøpt og lasta ned Warhammer Online øh... online?

Har prøvd med EA sin nettbutikk, men de bestemte seg for å være noen transseksuelle fjellhomser (beklager til eventuelle transseksuelle og fjellhomofile) og nekter å ta kortet mitt. I tilfellet noen lurer på hvorfor digital download er det fordi jeg er lat og utålmodig, mange kjenner seg sikkert igjen.

 

Men, ja, hvis noen vet om en eller annen butikk med digital downloads (annet enn Direct2Disk som er UK only og som sagt, EAs nettbutikk) hadde jeg vært evig takknemlig!

Endret av EloX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du har fått det ned, husk eltharion (server) ;)

Hehe, ingen som kunne sagt litt om de forskjellige serverne? Hørte ett eller annet om 200% xp hvis du leveler der og der? :O Og hvordan er det rundt omkring... Hvordan påvirker under/overpopulasjon gameplayet nå og i fremtidige patcher?

60% nå og har fått cd keyen. Playyet var nydelige greier forresten. Alt gikk plettfritt og kjapt, anbefales til eventuelle andre som skal handle cd keys!

Lenke til kommentar
Bra det funket for deg også. Dragonbackmountains gir deg visstnok 100% mer xp viss du roller order. Men jeg vil være ond, så jeg er destruction :p

 

 

stemmer det, de server'ene som har lite folk gir deg en bonus ved å lage en char der. men vil ikke anbefale noen å rolle på en tom (low/low) server. spillte selv på sea of dream i en lang tid, hvor jeg var heldig vist jeg fikk en scenario pr uke.

 

Dragonback mountains er en Orvr server som nettop har fått servertranfser fra 4 andre servers. så bra med folk der, men er litt lite order til tider og destruction dominerer til tider mye. men jeg håper å se flere fra forumet på den serveren.

Lenke til kommentar
Dragonback mountains er en Orvr server som nettop har fått servertranfser fra 4 andre servers. så bra med folk der, men er litt lite order til tider og destruction dominerer til tider mye. men jeg håper å se flere fra forumet på den serveren.

Dest dominerver nok alle servere, det er rett og slett mye fler dest spillere. Hjelper heller ikke at det er stort frafall fra order siden. Pga at dest dominerer og pga at veldig mange på order siden syntes dest/order klassene er balansert i fordel Dest, altså ikke balansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...