knappapap Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Bilde 1 Trondheim. Mer himmel? Bilde 2 Jeg brukte veldig lang tid på å få steinen til å lande der jeg ville den skulle lande. Har ikke stativ så dette bildet ble tatt på knær i vannkanten. Bilde 3 Gitaristen i Motorpsycho under konserten på Rosendal Teater i Trodnehim fint om dere sier ifra hvis bildene er for store (evt. for små) så jeg kan resize. edit: alle bildene er tatt med nikkor 50mm f1.8 -Lea Endret 28. desember 2008 av knappapap
Inc Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Eh, ja bare ett jeg synes hadde noe, det siste. med litt justering i konstrast+ div kunne det blitt ett bra bildet. De andre bildene var for lite innhold i..
KimNK Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Fun fact: Den gitaren til Snah har eg både prøvd og fotografert "offisielt" berre timar etter at lakken var tørka. =P Pent stykke ved.
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Arkitektur og rockebildet er helt ok, men dette er ikke en serie. Sjekk reglene for å finne ut hvilke begrensinger vil har satt til bildeposter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå