Gå til innhold

Darkfall clan rekruterer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Som mange vet nærmer Darkfall release seg, og det er på tide med komme seg i en clan for de som har lyst til det. Jeg var en gang hardcore UO spiller 1997 - 2003, og guilden som jeg var med i da (Ultima Thule) eksisterer enda, under navnet Vikings of midgård. Jeg har nå vært i kontakt med guilden og planlegger nå å starte en ny æra i Darkfall.

 

Jeg kunne tenke meg å finne ut hvor mange som er interesert i dette i Norge og om dere har interesse for å bli en del av guilden.

 

Fyr løs ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder navnet, så blir det kun VoM hvis guilden går under dem, det er ikke bestemt enda.

 

Guilden blir 100% seriøs, uten at det skal gå utover moroa.

Har fulgt med på dette spillet siden 2001 og hadde en fanside son het Yggfall.com på den tia

Jeg har planlagt guild lenge så det er ikke en spontan ide.

 

Det blir IKKE en zerg guild, men kan på sikt tenke meg 50 medlemer så vi kan fylle opp en guildstone i en eventuelt by når guilden er klar for det. ( det kan jo også lønne seg og bygge by med en gang, men det er ikke lett å vite før spillet kommer )

 

Aldersgrense vil jeg gjerne sette på 20+ men det finnes mange yngre spillere som er seriøse nok, men disse må komme seg inn i guilden gjenom eksisterende medlemer, eller vise seg "verdig"

 

Planen er jo å få en stor nok guild til å få litt respekt bland andre spillere , og bygge en by.

Guildet skal være for alle spilltyper PVE,PVP, solo adventure OSV. Er ikke noe rollespiller selv men de som vil det, Go ahead.

Lenke til kommentar

Ok, det høres jo bra ut.

 

Du får rope ut når det begynner å bli litt mer organisert med forum og side etterhvert så mulig jeg vurderer å bli med.

 

Jeg er litt opptatt av å havne på en server som ender opp med en god blanding av andre godt organiserte guilds ettersom det presser hverandre til å gjøre det godt, samt setter opp utfordringene og opplevelser et par hakk opp.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kan nok være interessert i å bli med i en hvertfall noe seriøs guild! Har "bare" fulgt darkfall siden 05/06 da av og på. Kommer til å teste det ved launch og gi det en god sjangse uansett og håper på at det vil klare å holde min interesse over en betydelig tidsperiode. Alderen min er dessverre bare 19år med tanke på 20årsgrense..

Lenke til kommentar

Jeg kan være interessert selv, dette høres ut som noe med potensiale :)

 

Men, bytt navn er du snill.

 

 

Jeg blir gjerne med, men hvis navnet på guilden blir Vikings of Midgård, tror jeg jeg står over... No offense.

 

 

Edit: Hvilken rase vil dere spille? Jeg planlegger Ork for øyeblikket, men det kan forandre seg.

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Hei

Det er klart nå, Det blir IKKE Vikings of midgård, det blir Ultima Thule.

Holder på og lage nettside med forum nå.

 

UT er jo den orginale clanen som jeg selv var med i ,clanen er 10-11 år gammel og ikke fult så strenge som VoM. Guilden er seriøs, men det viktigste er å ha det gøy sammen.

 

Mer information kommer, vi fikk jo litt extra tid før release.

 

Jeg kommer selv til å være en av drivkraftene i guilden, høvdingen vår er enda ikke utpekt, mange kandidater er tilgjengelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...