tåa Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Det er en stund siden vi hørte noe om det neste Worms-spillet nå, og fans holder på å bryte sammen som følge av ekstrem spenning og paranoide tanker om skrinleggelse av hele projektet. Da er det godt noen tar hensyn og publiserer 12 skjermbilder fra PS2-utgaven. Hva sier du til et oppdrag basert på D-dagen i Normandie? Se bildene på Gametainment.
Lch Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Mm, men jeg lurer på hvordan fysikken blir. F.eks skjermbilde#2. Si man skyter hull på det timeglassformede objektet til høyre. I 2D-Worms skjer ingen ting basert på kreftene i kollisjonen/eksplosjonen, bortsett fra hvis det er en makk i nærheten. Skal fysikken stemme, må objektet ramle, og du får en hel rekke følger av den hendelsen. Jeg mener å ha lest at spillet blir klisslikt de andre, bare i 3D. Noen som vet sikkert?
tåa Skrevet 9. april 2003 Forfatter Skrevet 9. april 2003 LarsC: Jeg har sett bilder hvor rester av landskapet henger i luften på umulig vis, så vi får nok ingen avansert fysikk. Litt dumt, for det kunne blitt kult å sprenge istykker en bro, slik at hele sulamitten falt i havet sammen med fiendtlige marker stående på den. Red Faction-style.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå