Gå til innhold

Billige 32" TV-er under 3500kr, hvilken av disse er best? (se liste..)


Anbefalte innlegg

Hei. Ingen som har den nye Tatungen? Anyone?

Jeg vurderer Tatungen som den hotteste kandidaten. Først og fremst pågrunn av karakterene forkommeren hadde, og at denne visstnok er bedre enn den i tillegg. En kompis av meg har den gamle, og sier at det er en kjempe tv.

Og merketv'er til en billig pris ikke bestandig vært noe av det beste. Husker snakk i en billig Samsung for et halvt år siden.

Er ofte noe Asiagreier det også, hvor produsentene bruker får bruke Samsungnavnet(selvfølgelig lovlig). Samsung førte heller ikke kundeservice på disse tv'ene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter litt googling, så fant jeg faktisk en brukeranmeldelse. På nederlanskhttp :(

Men hei, hva gjør vel det nå til dags? Google translate ftw :w00t:

 

Litt dårlig oversett fra google da, men still. Det lover godt, og det spørs om ikke dette er nok til å gjøre meg til den heldige eieren av en ny tatung i løpet av Januar (Storstipendet kommer den 14. :p) Jeg gidder ikke å redigere den til norsk, da litt av sjarmen med å lese tester av billige produkter er at språket suger :p

 

"Dette er den 32 tommers LCD-TV som jeg har mottatt som en gave til min nye mobiltelefon via www.mobieletelefoons.nl

 

Det var lite å finne på Inet deretter denne (kort) vurdering. De spesifikasjoner som er tilgjengelige gjennom http://www.tatung.eu/product_tv_detail @ ID = 8_en.php.

 

Jeg kan veldig kort, jeg finner ham helt NML fine.

 

Pent pakket, mer enn tilstrekkelig beskyttet, startet vårt første LCD eventyr. TVen er vakkert designet, den skinnende svart boks med sølv rør ser slett ikke verst. Solid base og evne til å være montert på veggen er velstående, kan også veie nesten 20 pounds, kontrollene er skjult på siden, tilkoblinger på baksiden.

 

Koble gjennom UPC digital boks setter kursen for ingenting, bildekvaliteten, imidlertid. Jeg ble overrasket, for en "gratis" TV jeg ikke har for høye forventninger, men jeg er glad, veldig glad.

 

Spesifikasjonen taler for seg selv, men må selvsagt gjenspeiles i et vakkert bilde, som han endelig er i rommet, og at han gjør.

 

Lyse farger og flotte svart, skarpe bilder, og selvfølgelig mange alternativer i tillegg til standard-valgene du ønsker å manuelt konfigurere. Lyden er god, ikke noe mer og ikke mindre (vi slå lyden er vanligvis på Dolby angitt). Av tone av en moped er ikke (noen etablering), på Internett kan du lese litt om det.

 

Jeg kan ikke angi langsiktig vurdering men jeg etter disse dagene, en svært fornøyd Tatung viewer, derav høy rating.

 

Totalt 8

4.5 stjerner

 

* Sound

8

* Image

9

* Opportunities

9

* Brukervennlig

9

* Design

9

* Bærekraftighet

9

"

Lenke til kommentar

Jeg deler synspunktene dine angående Samsungen, og er også helt enig i at Tatung V32MAAK-ET1 virker riktig lovende. Det er trist at det er så få (profesjonelle) tester av lavprisede fjernsyn. Da blir det nok dette på meg også. Men jeg tror vi må kjøpe det snarest for å få det til 3195,- hos Netshop. Takk for postene!

Endret av Blackrave
Lenke til kommentar
Jeg deler synspunktene dine angående Samsungen, og er også helt enig i at Tatung V32MAAK-ET1 virker riktig lovende. Det er trist at det er så få (profesjonelle) tester av lavprisede fjernsyn. Da blir det nok dette på meg også. Men jeg tror vi må kjøpe det snarest for å få det til 3195,- hos Netshop. Takk for postene!

 

Så det akkurat :p Ligger blandt ukens tilbud.

Så jeg bestiller jævelskapet i oppkrav i løpet av dagen, så regner jeg med at den kommer over neste helg(bor i nord-norge:P ) så kan jeg da betale den ut den 14. når jeg får stipendet :p:cool:

Enig i at det burde vært mer tester av billig-tver. Jeg skal i alle fall se om jeg ikke får laget en liten amatør test når jeg mottar det. Får fnatt når det er dårlig med resultater i google

Lenke til kommentar

Ingen som har kjøpt seg en V32MAAK-ET1 ennå? Lurer på den eller samsung 32", nå er elkjøp tomme, så jeg må nok ut med 2-400kr til (så på lefdal til 3200kr, har expert dem for 3k ennå?).

 

Hadde bestemt meg for samsung'en fra elkjøp, men når jeg klikket kjøp fikk jeg feilmelding, og når jeg refreshet siden var den utsolgt :/

Lenke til kommentar

Etter noen timer googling så lener jeg hardt mot V32MAAK-ET1 over samsung'en.

 

Har sett mye på den forige modellen, og den skal vist ha rimelig dårlige standard instillinger, men etter justering har både mere naturtro bilde og mye bedre lydkvalitet en samsung's billigmodeller. Skulle likt å se den ett sted men, eller finne en butikk hvor jeg kan kjøre og kjøpe en for en rimelig penge. Eneste stedet jeg har sett den til salg for samenlignbar pris er hos netshop.

 

//edit, dette er info fra en person's synspunkter, skulle likt å finne mere samenligninger mellom de 2 :/

Endret av _neuron_
Lenke til kommentar
Etter noen timer googling så lener jeg hardt mot V32MAAK-ET1 over samsung'en.

 

Har sett mye på den forige modellen, og den skal vist ha rimelig dårlige standard instillinger, men etter justering har både mere naturtro bilde og mye bedre lydkvalitet en samsung's billigmodeller. Skulle likt å se den ett sted men, eller finne en butikk hvor jeg kan kjøre og kjøpe en for en rimelig penge. Eneste stedet jeg har sett den til salg for samenlignbar pris er hos netshop.

 

//edit, dette er info fra en person's synspunkter, skulle likt å finne mere samenligninger mellom de 2 :/

 

Sjekk Elkjøp. I alle fall min lokale elkjøp har/hatt inne forrige modell (MCHK). Når jeg var å så på den, så syns jeg den var bedre enn de to tv'ene som sto i siden. Men jeg skal bestille min tatung i dag, så visst du har tid til å vente 2 uker så kan jeg komme med litt info :p

Lenke til kommentar
Sjekk Elkjøp. I alle fall min lokale elkjøp har/hatt inne forrige modell (MCHK). Når jeg var å så på den, så syns jeg den var bedre enn de to tv'ene som sto i siden. Men jeg skal bestille min tatung i dag, så visst du har tid til å vente 2 uker så kan jeg komme med litt info :p

 

2 uker? Hvor bestiller du den fra? Burde ikke ta så lang tid hvis det er innen norden, så MAAK var til salg på netshop, var den jeg vurderte. Og siden den er på ukens tilbud så kommer jeg nok ikke til å vente særlig lenge :p (har desuten en stykk sprengt gammel tv sittende her, og det begynner å bli en del iriterende).

Lenke til kommentar

2 uker? Hvor bestiller du den fra? Burde ikke ta så lang tid hvis det er innen norden, så MAAK var til salg på netshop, var den jeg vurderte. Og siden den er på ukens tilbud så kommer jeg nok ikke til å vente særlig lenge :p (har desuten en stykk sprengt gammel tv sittende her, og det begynner å bli en del iriterende).

 

Tar selvfølgelig ikke to uker til til den kommer, men henter den ikke ut fra posten før da :p (stipend rundt den 14. januar)

Har akkurat bestilt en stk. tatung fra netshop, også noe billig lørv av 5.1 surround:P Skulle egentlig ha et logitech sett som var til 550kr i går, men i dag var det satt opp til 700 kr :thumbdown: Så kjøpte et Labtec 5.1 i stedet til 295 xD :!:

 

Lykke til folkens :) Jeg gleder meg i alle fall til å få tv'en min :)

Lenke til kommentar
Tar selvfølgelig ikke to uker til til den kommer, men henter den ikke ut fra posten før da :p (stipend rundt den 14. januar)

Har akkurat bestilt en stk. tatung fra netshop, også noe billig lørv av 5.1 surround:P Skulle egentlig ha et logitech sett som var til 550kr i går, men i dag var det satt opp til 700 kr :thumbdown: Så kjøpte et Labtec 5.1 i stedet til 295 xD :!:

 

Lykke til folkens :) Jeg gleder meg i alle fall til å få tv'en min :)

 

295kr for noe råtten surround, var kanskje ingen dum ide, tror jeg går får samme pakke som deg jeg!

Lenke til kommentar
Ingen som kan gi meg en pekefinger i rett retning?

 

Nå har ikke jeg noen kjennsskap til noen av de nevnte tv'ene, men jeg ville ha gått for Phillips tv'en.

Elsker designet til Philips ;D

 

Forresten, har mottat tatungen som jeg tidligere i tråden nevner at jeg har kjøpt. :)

Lenke til kommentar

LG er mye bedre på analoge signaler og har ikke like mye støy i bildet som samsung og philips. Har VGA inngang, noe philips ikke har. Skal du ha en bra philips må du opp i 7 serien.

 

Har solgt enorme mengder av denne TV'n og så si alle som kjøper den blir fornøyd.

I mine øyner er 32LG3000 den beste TV'n under 5000 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...