cyclo Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. 1 innlegg er fjernet (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM)
Gjest Befalet Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Poster anonymt, da dette er litt flaut siden jeg jobber i forsvaret. Selv var jeg ganske selvsikker på tjenesten. Hadde vært inne før, men bare det å starte på nytt på befalskolen gjorde meg usikker. Er ikke så udadvent å sosial som alle de andre. Jeg tror du kommer til å tjene masse på å være i millitæret (Kom deg i Hæren. Ikke luftforsvaret eller Sjøforsvaret. Kom deg til et isolert sted i nordnorge.) Den kommer nok til å være hardt i starten. Men fort har du blitt kjent med rommet dit. Plutselig hele troppen. Tar ikke lang tid før fu har blitt kvitt angsten din i forsvaret og du har mange nye venner. Jeg sier ikke at angsten blir borte. Perosnlig tror jeg den er der om jeg starter med noe nytt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå