Gå til innhold

Simens S55 eller seT68i??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S55 er helt klart det beste valget mellom disse, hvorfor?

 

S55 har java

S55 har polytoner

S55 har kamera med blitz

S55 har bedre skjerm

S55 har muligheter til å fjerne slitsomme Telenor eller Netcom logo over bakgrunnen

S55 får snart muligheter til å laste ned DJ Cubasis

 

 

S55 ser også bedre ut, men det er en personlig smaksak

Lenke til kommentar
t68i er iallefall liten og lett, har enormt god batterikapasitet (kan gå rundt en uke mellom hver lading under normalt bruk). kjøper du bluetooth-adapter til pc'en, kan du fjernstyre programmer som winamp når du sitter på do.

 

kort og godt, en meget, meget bra telefon.

 

Men, det kan man gjøre med S55 og :o ,tror eg.. :wink:

Lenke til kommentar

S55 koser ca 3000 med kamera uten binding, du kan såklart få den myye billiger om du er villig til å binde deg.

 

T68i koster ca 2 385 uten kamera, uten binding. Samme gjelder her også, du får den billigere md binding.

 

Jeg vil nå si du får mer ut av S55, siden den har kamera med blitz + at den har java, og en masse andre småting. Men det kommer an på hva vil få ut av en telefon, og det har du ikke fortalt enda ;)

 

For er de eneste kravene dine at den skal være lett å bruke og god batterikapasitet, trenger du egentlig ingen av de..

Lenke til kommentar

Jeg vil nå si du får mer ut av S55, siden den har kamera med blitz + at den har java, og en masse andre småting. Men det kommer an på hva vil få ut av en telefon, og det har du ikke fortalt enda  ;)

 

For er de eneste kravene dine at den skal være lett å bruke og god batterikapasitet, trenger du egentlig ingen av de..

 

Eg ville egentlig vite litt mer av de 2 mobiler, fordi eg har allerede bestemt meg for å kjøpe en av de 2 :) . Eg trode at de var veldig like, derfor vil eg vite hvem er den beste av dem. :D takk for hjelpen.. :wink:

Lenke til kommentar

Siemens S55 er en mye mer moderne telefon enn t68i, den har java og polyfoniske ringetoner, men trenger du alt det?Har hørt at knappene er dårlig på denne telefonen og...

 

Sony Ericsson er en helt grei telefon syns jeg, har testa den, og den er veldig bra, men har ikke no mulighet for nedlastning av programmer eller spill, men men...

 

Selv hadde jeg kjøpt SE T68i fordi den støtter det romte pc programmet via bluetooth 8)

Lenke til kommentar
Den desidert største fordelen med S55 fremfor T68i (i tillegg til java og bedre PC-støtte) er at S55 kan oppgraderes hjemme, og det helt lovlig. Oppgraderte selv S55 til firmware 11 igår :D

 

En annen ting er om det er verdt nesten 1000kr ekstra.... :wink:

Det er jo mange flere funksjoner da, ikke bare at du kan oppgradere hjemme, det er java og polyfoniske ringetoner og høytaler på den....

Lenke til kommentar
Isaafall har du et usannsynlig bra batteri. t68i har den lengste batteritiden for öyeblikket paa markedet. Philips kommer snart med en modell med en time mer i batteritid.

 

Hæ?

 

 

S55 er helt klart det beste valget mellom disse, hvorfor?

 

S55 har java

S55 har polytoner

S55 har kamera med blitz

S55 har bedre skjerm

S55 har muligheter til å fjerne slitsomme Telenor eller Netcom logo over bakgrunnen

S55 får snart muligheter til å laste ned DJ Cubasis

 

 

S55 ser også bedre ut, men det er en personlig smaksak

 

Kjære kamera, kan du forklare hvilken av disse punktene som er noe viktige...? jeg er desuten ikke enig i at skjermen er bedre på s55 en på t68i, fordi om den er det på papiret. Punktene uten om java er bare småting som ikke er noe serlig vesentlige...

 

EDIT: glemte å si at jeg synes at t68i ser SINNSYKT mye bedre ut... :lol:

Lenke til kommentar

Java er trenger jeg hvertfall ikke

Polyfoniske ringetoner er bare for å brife :p

Det er ikke alle som kjøper mobil med kamera da mann!

SKjermen er heller ikke bedre en på t68i :p

Å så slitsom denne telenor logoen er ass :lol:

Ække deejæj heller :p

 

Så det er egentlig mange unødvendige funskjoner som ingen har bruk for som man betaler en 1000 lapp ca. for å få!

 

ikke f sier jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...