Gå til innhold

Lyst å kjøpe en GAMER PC!


Anbefalte innlegg

Hei og GOD JUL!

Jeg har nå en bærbar pc som jeg ikke er fornøyd med, nå har jeg bestemt meg får å kjøpe en stasjonær gamer pc!

Og for å komme rett på sak, har null peiling på hva som er inni pcen så trenger litt hjelp ved å velge..

 

Så vis noen kan sende meg linker eller noe sånt over en bra gamer pc så hadde det vært perfekt.

 

Tittet på tre pc'er på komplett som jeg likte til ca 13.000, 17.000 og 23.000kr

PC'en til 13.000kr

PC'en til 17.000kr

PC'en til 23.000kr

 

Og en liten ting til, vis dere kan finne en grei skjerm også hadde det vært flott, helst en 22"!

 

Håper dere kan hjelpe meg.

Kan bruke max 26.000kr totalt

Endret av PrinsSpeed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pcen til 23000 gir ikke så veldig mye mer ytelse i spill enn pcen til 13000, selv om den er nesten dobbelt så dyr.

Hvis du bygger pcen selv, eller lar butikken bygge den for deg og velger et annet oppsett, så kan du få en pc med bedre ytelse enn den til 23000, i tilegg til at den er mye billigere.

Endret av GunnarGul
Lenke til kommentar
Pcen til 23000 gir ikke så veldig mye mer ytelse i spill enn pcen til 13000, selv om den er nesten dobbelt så dyr.

Hvis du bygger pcen selv, eller lar butikken bygge den for deg og velger et annet oppsett, så kan du få en pc med bedre ytelse enn den til 23000, i tilegg til at den er mye billigere.

Så da kan jeg bare kjøpe den til ca 13.000? Da trenger jeg ikke å spare så mye heller..

og det er et stoort +!

Lenke til kommentar

Og beklager at jeg Postet dette på feil sted..

Så nå at det var en kjøp og salg topic..

 

Men den PCen til 13.000 den kan jeg ta å kongiguere..

Kanskje noe jeg kan endre? at det blir litt bedre i ytelse, ram osv?

har ikke så mye peiling desverre...

 

Skjerm har jeg bestemt meg så trenger kun hjelp med PCen nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...