cesar Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jeg har lasta ned battlefield 2 og alle expansion pakkene, når jeg var ferdig med å laste ned bf2 euro force og armored fury så kom det opp på skjermen at jeg skulle lage en acount på bf2(orginalen) så kunne jeg spille euro force og armored fury. Men det går ikke! Senere så prøvde jeg å spille en bane på bf2 hvor man må ha euro force, så kom det opp at jeg må kjøpe så innstallere euro force for å spille den banen. Jeg trykka på linken som kom opp, og da kunne jeg kjøpe euro force på nettet(ea norge) for 99,kr. Jeg fikk instalert og spilt special forces uten problemer. Må jeg kjøpe booster pakkene på nett eller siden jeg har kjøpt complete collection pakka. Så kan jeg innstallere det på dataen uten og måtte kjøpe den? Endret 24. desember 2008 av cesar
Grindal Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Du må registrere booster-packsene her: https://account.ea.com/commerce/bf2cc/code-...mp;locale=en_US da bør det virke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå