Rest1peace Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hello, jeg og to andre venner av meg skal starte på en helt ny realm som alliance og lurer på om noen her har en server å annbefale. Takk på forhånd.
Zarcaz Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hello, jeg og to andre venner av meg skal starte på en helt ny realm som alliance og lurer på om noen her har en server å annbefale. Takk på forhånd. Frostmane ^^ spiller der selv, (er horde), men alliancen er faktisk ganske god der er også ganske mange norske som spiller der har jeg lagt merke til
Pepsi Max Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Beste alliance PvP server er Stormscale.
bandreas Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hadde det flott på Al'Akir for 6 mnd siden. Kan ikke uttale meg om hvordan tilstandene er nå. Men balansen mellom Alliance og Horde var ganske bra. En del world pvp ting som skjedde der og. Bla massepvp i STV arena og kamp om hillsbrad. Good times
nazrm Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hva er definisjonen av en bra PVP server? Lite queues, mange spillere? Mange gladiatorer? Mye Orgrimmar raids? Bare nyskjerrig, ikke kverrulenrende !
Kuldesjokk Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hello, jeg og to andre venner av meg skal starte på en helt ny realm som alliance og lurer på om noen her har en server å annbefale. Takk på forhånd. Frostmane ^^ spiller der selv, (er horde), men alliancen er faktisk ganske god der er også ganske mange norske som spiller der har jeg lagt merke til Navn på Frostmane? Spiller horde der selv.
Matsemann Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Jeg ville prøvd å joine en server som ikke blir nevnt her. Så slepper du oss. Neida. Men du må komme med noe mer enn "bra pvp server". Velger du Stormscale, f. eks., vil du sitte igjen på en server med evig lange køer, en gjeng FotM idioter, samt en del gode spillere.
Altobelli Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Kazzak. Migrated nettopp - er storfornøyd!
AnewZ Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hello, jeg og to andre venner av meg skal starte på en helt ny realm som alliance og lurer på om noen her har en server å annbefale. Takk på forhånd. Frostmane ^^ spiller der selv, (er horde), men alliancen er faktisk ganske god der er også ganske mange norske som spiller der har jeg lagt merke til Navn på Frostmane? Spiller horde der selv. Navn på Frostmane? Spiller alliance der selv.
E7ite Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 (endret) www.warcraftrealms.com Så bare tar du den med ein ratio som gir deg 30 Alliance for kvar horde. Kan ikkje vera vanskelig å skaffe seg premades etc då. Ellers går ikkje køane så mykje på realmen, helst battlegroupen. Så vil du inn i ein rimelig god battlegroup med høgt nivå, Cyclone f.eks. både Stormscale Hordes som kjøre mykje premades og silvermoon etc. Vil du i ein lett å bare facerolle til topps i Arena så tar du å fere til serveren Nagrand eller noko slikt. Endret 24. desember 2008 av E7ite
Rest1peace Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk for alle svarene tror jeg går for stormscale liker servere med mye folk på
Zarcaz Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hello, jeg og to andre venner av meg skal starte på en helt ny realm som alliance og lurer på om noen her har en server å annbefale. Takk på forhånd. Frostmane ^^ spiller der selv, (er horde), men alliancen er faktisk ganske god der er også ganske mange norske som spiller der har jeg lagt merke til Navn på Frostmane? Spiller horde der selv. Kaller meg Lowerboy på den jeg spiller på mest:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå