Gå til innhold

Nokia N95 kjøpt i Tailand er nå dø?


Fr3ddy

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ny Nokia N95 I Tailand I høst. den har nå sluttet og virke, skjermen er helt dø : ( har ikke mistet den i bakken eller på noet måte skadet den.

 

Har nokia world wide garanti = det vil si at alle som selger nokia er pliktig til og ta den inn selv om den ikke er kjøpt di den butikken?

 

Eller må jeg sende den direkte til nokia? noen som hvet hvor jeg skal sende den da ?

 

Det er definitift en garanti sak, siden den ikke mer en 4 måneder.

 

Takk for alle svar : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer. Men det er ikke mange forhandlere som ønsker ta inn tlf som ikke er kjøpt hos de. Og det er de heller ikke fliktig til. Men det jeg ville gjort om jeg var deg, var å kontakte NOKIA cc her i norge og hørt me dem. Men da er det jo en selvfølge at du har garanti bevis på tlf da!

Men det regner jeg med du har! Lyke til! =)

Lenke til kommentar

En Nokia kjøpt i Thailand vil ikke få en garantireparasjon i Norge.

Dette er fordi Nokia har egne garantiordninger for hvert enkelt land/region e.l. I Norge ligger vi under Nokias EU-garanti, der alle lend som er medlem i EU er med, pluss Norge, Sveits, Island og Tyrkia. (Denne garantien gjeler telefoner kjøpt etter 1. april 05) Klikk

Nokias sider for Thailand er skrevet på Thai, så jeg kan ikke vise til regningslinjene direkte, men jeg kan nevne at telefoner kjøpt i India kunde har ett års garanti i India. Så jeg regner med at noe av det samme gjelder for Thailand.

 

Håper dette hjelper deg, selv om det ikke hjelper deg til gratis reparasjon.

Lenke til kommentar
Eneste mulighet jeg har er vis jeg betaler reprasjonen selv : (

 

Dette sugde maks, er garantert en garanti feil : (

Kjøper man i utlandet, kjøper man i utlandet :)

 

Eventuelt kan du prøve å hardresette den.

 

Ta ut batteriet, og sett det inn igjen.

 

Hold inne Den grønne tasten + 3 + stjerne(*), og slå på telefonen. Hold de tre tastene inne til Nokia-logoen kommer opp på skjermen, om den kommer opp.

Dette formaterer telefonen, og setter den tilbake til fabrikkinnstillinger. Virker overraskende ofte.

Endret av strek
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...