Gå til innhold

Lvl 39 twink paladin enchant hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei! Jeg spiller på horde og har planer om å twinke en paladin i lvl 39.

å skaffe gearet er ikke problem, men hvilke enchants jeg skal ha, er verre.

er det noen som har litt experience med å twinke? og kanskje kan fylle inn med hvilke

enchants jeg trenger? ; )

og hvilken enchant burde jeg hatt på weapon da, og hvorfor?^^

Ville satt pris på om dere kunne sagt alle enchantsa jeg trenger ;)

takk for hjelpen! :D

Endret av mikex32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Hvordan er det titelen her ikke blir bra nok? Må bare kommentere det hver gang det kommer en litt "feil" bemerkning fra admins.

Han trenger hjelp til enchants for sin 39 twink, titelen spør om det, og det er langt ifra den værste titelen som er postet her.

For å svare på spørsmålet er vel strength/crit veien å gå av enchants. Men er usikker på hvordan wotlk enchants fungerer på low lvl items. Om grensa fortsatt er 35, eller om wotlkenchants setter grensa ved 45.

Uansett, wowhead er din venn.

Skrevet

okies, takk! :D

skal søke etter noen enchants senere i kveld : )

Glad noen endelig tok tak i innlegget mitt!^^

fahrex, lvl 73 frost mage.

- Server: Ravenholdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...