Gå til innhold

hvilke spill kan denne laptopen kjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror denne skal klare å kjøre Counterstrike...;)

 

Men regner med at den kjører Vista, og det sluker straks en del mer maskinvare desverre...men den klarer nok å kjøre The Sims 2, men ikke 100 % hakkefritt...så ut som en helt grei å billig pc til enkle og noen moderate spill...:)

 

Men den klarer nok ikke spill som WOW (Nyeste) og Crysis bl.a...;)

Lenke til kommentar
vet dere om en pc under 5000 som kjører spilla da?

hakkefritt

Har en til litt under kr 5400 som ser bra ut:

MSI 15.4" GL WXGA TK55 HD2400-128MB 3072MB 250GB BT DVD-SM VHP WLanBG

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=158849&model=

 

Fujitsu Siemens AMILO Notebook Li 2735 kr 4990:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=100799

 

Acer Aspire 5735Z 15.6"WXGA kr 4995

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=37552...led#ProductTabs

 

Den siste så ut til å ha noe mer grafikk minne...;) så til spilling så denne grei nok...^^

Men det er sikkert mange flere bærbare her omkring på markedet...brukt markedet har mye å tilby også...:)

Lenke til kommentar

Denne "Råfet pc med masse kraft! Julegave til deg selv?" ser ut til å ha mye pc for penga...=D kjøper du den får du veldig mye pc for penga virker det som...;)

 

Den andre som sier at den har gått igjennom Crysis, ville jeg holdt meg unna...har hatt en pc med ørlittegran bedre specs, og den klarte så vidt å starte Crysis...

 

Den andre som har doble 3 GHz tror jeg drar mye bedre...;)

Lenke til kommentar
Denne "Råfet pc med masse kraft! Julegave til deg selv?" ser ut til å ha mye pc for penga...=D kjøper du den får du veldig mye pc for penga virker det som...;)

 

Den andre som sier at den har gått igjennom Crysis, ville jeg holdt meg unna...har hatt en pc med ørlittegran bedre specs, og den klarte så vidt å starte Crysis...

 

Den andre som har doble 3 GHz tror jeg drar mye bedre...;)

 

 

nr 1:

står ingenting om skjerkortet. Ville holdt meg unna mtp spill-bruk. Evt kjøpt et skjermkort og lagt inni.

 

nr 2:

Elendig og gammel. Tviler på at du klarer spille crysis.

 

nr 3:

Grei nok. Noe gammel, men godt balansert pc til spillbruk. Jeg ville ikke satset på å kunne spille alt av spill, men vil vel kunne kjøre en del ihvertfall.

 

Konklusjon:

Hvis du vil ha billig pc, velg siste. Har du litt mer penger, velg nummer 1 og kjøp skjermkort. Aller helst spar opp et tusenlapp eller to til og bygg selv :p

Lenke til kommentar
Denne "Råfet pc med masse kraft! Julegave til deg selv?" ser ut til å ha mye pc for penga...=D kjøper du den får du veldig mye pc for penga virker det som...;)

 

Den andre som sier at den har gått igjennom Crysis, ville jeg holdt meg unna...har hatt en pc med ørlittegran bedre specs, og den klarte så vidt å starte Crysis...

 

Den andre som har doble 3 GHz tror jeg drar mye bedre...;)

 

 

nr 1:

står ingenting om skjerkortet. Ville holdt meg unna mtp spill-bruk. Evt kjøpt et skjermkort og lagt inni.

 

nr 2:

Elendig og gammel. Tviler på at du klarer spille crysis.

 

nr 3:

Grei nok. Noe gammel, men godt balansert pc til spillbruk. Jeg ville ikke satset på å kunne spille alt av spill, men vil vel kunne kjøre en del ihvertfall.

 

Konklusjon:

Hvis du vil ha billig pc, velg siste. Har du litt mer penger, velg nummer 1 og kjøp skjermkort. Aller helst spar opp et tusenlapp eller to til og bygg selv :p

Så du mener det er bedre å kjøpe en pc med 2 GHz (en-kjerne CPU) i motsetning til en med 3 GHz x 2??? :hmm:

 

Jeg ville ha valgt den første du nevte, er skjermkortet for dårlig så er det ikke verre å legge i 7-800 kr i nytt. Da får du et ganske bra skjermkort...;)

 

Og med tanke på hvis du ønsker å oppgradere i framtida, så slipper du å kjøpe nytt hovedkort hvis du bare skal oppgradere RAM uten å ha lav hastighet på brikkene...:p

Lenke til kommentar
Denne "Råfet pc med masse kraft! Julegave til deg selv?" ser ut til å ha mye pc for penga...=D kjøper du den får du veldig mye pc for penga virker det som...;)

 

Den andre som sier at den har gått igjennom Crysis, ville jeg holdt meg unna...har hatt en pc med ørlittegran bedre specs, og den klarte så vidt å starte Crysis...

 

Den andre som har doble 3 GHz tror jeg drar mye bedre...;)

 

nr 2:

Elendig og gammel. Tviler på at du klarer spille crysis.

Denne har K8N serien av AMD prosessorer (Socket 754) og det er så godt som utgått...kan ikke si jeg har finni en nettbutikk i de siste 6 mnd at de har solgt NYE hovedkort med AMD Sokkel 754...

Lenke til kommentar
Men spørsmålet var bare 2'ern kjører vel CS og the sims 2 laggfritt :)

 

 

men den første hva er så bra med den?

Svar til nr 2:

Den kjører nok CS laggfritt, men kanskje må jobbe litt mer med Sims 2. Har hatt prossesoren over den (AMD 64 3400+ @ 2,6 GHz) og den jobba mye med Sims 2.

 

Svar til nr 1:

Fordelen med denne pc-en er at den har maskinvare av nyere standard...;) Hovedkortet har støtte for To-kjerne prosessor, som er mye bedre enn en en-kjerne prosessor. Også tviler jeg utrolig sterkt på at hovedkort med AM2 eller AM2+ socket har AGPx8 spor til skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...