cxzzxc Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Kan sjermkortet bli ødelagt av å bytte BIOS eller det mister noe av ytelsen ?? Eg har et connect3d 9500 Pro kort som eg har bytta BIOS på fordi at eg ikke kunne OC det når eg hadde orginale BIOS. Så bytta eg BIOS`en mot en warp11 BIOS. Når eg la inn driverane på nytt og restarta sto det at kortet var et 9700 Pro kort. Når eg spiller i cs synker eg i fps noen ganger og det synst eg er irriterane. Så vist noen vet problemet.. kan dere si fra da ?
ChalStye Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 la du inn 9500 eller 9700 driverne? kanskje det er forskjell på de.
It's me Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Du kan jo bare legge tilbake den orginale bios'en hvis du ikke liker den du har nå. Sikker på at du ikke brukte 9700pro midifisert bios? btw, hva synes du om kortet. Vurderer å kjøpe det. Er det et bra kjøp?
JohndoeMAKT Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Fordi CS tydeligvis fungerer dårlig med radeon kort. Det er mange som opplever kraftige dropdowns i fps med slike kort.
cxzzxc Skrevet 9. april 2003 Forfatter Skrevet 9. april 2003 Eg er heilt sikker på at eg la inn rigtig BIOS: http://www.3dchipset.com/bios/ati/warp11/index.php Eg brukte ATi Radeon 9500 Pro Beta BIOS. Dette er et bra kort funker supert til alle andre spill, men i noen aim_maps i cs synker fps ned litt. (noe irriterande ) Er det vanlig ? Kan OC d ein del og. Test av mitt kort finner du her: http://www.hardware.no/tester/skjermkort/c...0pro/index.html
Spaz Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Kanskje du har problemer fordi du la inn en beta BIOS?
lperik Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Jeg har samme bios og ligger på 99.8-100fps jevnt. Mulig det er noe annet som gjør det? ikke vet jeg
cxzzxc Skrevet 9. april 2003 Forfatter Skrevet 9. april 2003 Ka drivera bruker du da ? bruker du directX 9 ? Eg bruker dei som du finner her http://www.connect3d.com/support/support_main.htm
lperik Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Ka drivera bruker du da ? bruker du directX 9 ?Eg bruker dei som du finner herhttp://www.connect3d.com/support/support_main.htm Bruker Catalyst 3.1 (3.2 funker ikke med cs) Og directx 9 selvfølgelig. har du installert agp driverne som ligger på hovedkort cden a? Mulig det er det som gjør det.
cxzzxc Skrevet 9. april 2003 Forfatter Skrevet 9. april 2003 La nettop inn AGP driverane, men den blei bare litt bedre Men skal eg legge inn driverane på nytt ? Er ikkje sikker på ka catalyst eg bruker, men skal eg bruke dei som er på CDea som følger med eller laste ned dei nyaste ??
lperik Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 La nettop inn AGP driverane, men den blei bare litt bedre Men skal eg legge inn driverane på nytt ? Er ikkje sikker på ka catalyst eg bruker, men skal eg bruke dei som er på CDea som følger med eller laste ned dei nyaste ?? For all del, ikke bruk driverne som fulgte med, de er utdaterte! Gå inn på www.ati.com og last ned catalyst 3.1 driverne /m control panel. Men husk å fjerne de gamle driverne først ellers kan det bli kluss. (mulig det som er problemet ditt) Hva med en formatering?
cxzzxc Skrevet 10. april 2003 Forfatter Skrevet 10. april 2003 Har formatert 5 eller 6 ganger siden eg fikk sjermkortet. Skal inn på ATi.com
cxzzxc Skrevet 10. april 2003 Forfatter Skrevet 10. april 2003 Lurte på en ting synker du i fps i aim maps ?
Weezel Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Hmm.. kjører 9500 pro, warp11's beta bios til 9500 pro og cat 3.2, og ligger på 100 fps.. kan droppe til 70 noen ganger, men sjelden.. det er med 4x antialiasing og 8 x anisoptrisk
cxzzxc Skrevet 10. april 2003 Forfatter Skrevet 10. april 2003 emmm... Mitt hovedkort støtter bare til AGP 8x kan d vere problemet ?? Ellers trur eg det er HK`èt mitt fordi det er elendi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå