Lassi3 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Når jeg var mindre spilte jeg et spill som het Havets Hersker. Noen andre som har spilt dette fantastiske spillet? Vet noen hvordan man kan få tak i det? Enten på internett, eller gjennom butikk.
Akidon Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg husker jeg husker! Men har prøvd å finne det før, uten hell. Antar at det er shareware viss man finner det.
Rampage Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det funker dessverre svært dårlig på nyere windowser, og vet ikke helt hvor man får tak i det for tiden nei. Men ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&s=gamer.no
themafo Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 Har det spillet ja. Noe så genialt spill. Det er ikke værre enn å mounte isofila som cdrom i dosbox og spille det i den. Funker som fjell. Bruker windows 7 x64 her. Funker i flere versjoner bakover også. Ser ut som jeg er en av de svært få som sitter med dette. Kjøpte det på slutten av 90tallet en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå