Robz Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Ville lage en tråd om dette.... Drømmen min er å lage et enkelt TekstBasert mafia spill... Men visste ikke hvem forum jeg skulle poste i... Så da trenger jeg tips, jeg har 0 erfaring... så lurte på hvor er et lurt sted å begynne? Tenker på å lære meg å lage kalkulatorer og sånne enkle ting... jeg tenkte også å prøve å lære meg om hvordan databaser funker siden spilelt i seg selv må være på en database så da trenger jeg litt tips, blir glad for svar;)
Robz Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Har dere noen tutorials sider eller noe sånt så hadde det vert flott PS: Vil ha spillet til å bli like bra som www.infamousgangsters.com www.mafiaenshevn.com www.nordicmafia.net eller noe lignende... Det hadde vert flott vis dere hadde delt deres erfaringer o.l med å lage et tekstbasert mafia spill
Rescue me Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 For all del, dropp å lage et mafiaspill. Det er rett og slett altfor oppbrukt. Lag heller et spill med et annet tema .
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Et lite spørsmål til trådstarter: Hvor lang tid tenker du å bruke på dette? Å få lært deg språket etc. Forresten, ta deg en titt inn på PHP og Database delen av forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå