Nettulf Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Har spilt BF2 en del, uten at jeg er blitt noe proff på det av den grunn.. Men kunne tenke meg nå et litt nyere spill, men helst i samme sjangeren som BF2. Tenker da spesiellt på online delen, da jeg liker prinsippet og måten det spilles på i BF2. Ikke noe kompliserte oppdrag, lange historier eller mange instillinger. Kunne logge seg på, spille noen runder en time eller to, og så logge seg av igjen. Orker ikke noe veldig avanserte greier når det gjelder FPS spill, da det er mest strategispill som er min greie. Noen tips til hva jeg kan vurdere av spill? Nettulf
Zivole Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Vel, du kunne jo prøvd ut enemy territory : quake wars. Kult spill som er bittelitt anderledes enn BF2 men veldig likt (skal ikke si det helt sikkert siden det er evigheter siden jeg spilte BF2, og spilte det bare et par ganger) Det er vel 4 eller 5 classes, og hver class har forskjellige oppdrag etc. Warrior (glemt original navnet) skal for eksempel sprenge opp targets. Spy skal infiltrere spesielle ting etc, engineer skal bygge opp tårn OL etc etc Masse kule kjøretøy, det er vel 2 flygende per lag og resten bakke. Veldig kult spill. masse awards. Man får også upgrades i løpet av gamet, men man har dem ikke hele tiden, synes dette er veldig bra og gjør spillet rettferdig. Review av ign wikipedia artikkel om quake wars
Balleflass Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Joint operations er et sjukt bra spill som er ala BF2. det er 128 mot 128 f.eks på en stor bane md fly og helikopter og alt mulig pluss at er du sniper så må du justere kikkerten etter hvor mange meter folk er fra deg og alt sånn. jævli morro så har vi Cod4 som er d beste innen detta hvis vi fjerner fartøy og fokuserer på mindre baner. team fortress 2 hvis du liker toon style cod på en måte
Bulletus Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Battlefield 2142 er kanon , spiller det mye online.
Keylar Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Frontlines: Fuel of war http://www.gamer.no/artikler/frontlines_fuel_of_war/49768/1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå