Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å? Det å share filer er ikke ulovlig. Jeg deler flere filer på KaZaA og DC som er fullt lovlige jeg. Bilder og filmer jeg har lagd selv og slikt. Så hvis jeg vil ha slike filmer og annet, ikke nødvendigvis warez, så burde det vel ikke være ulovlig for meg å spørre etter hubber hvis jeg ville, og det at folk svarte meg ville jo heller ikke vært ulovlig da eller? Altså, det at det finnes warez på den hubben du oppgir er jo ikke din feil (*cough*, vel okay, kanskje det, men uansett så betyr ikke det at jeg er på utkikk etter det :) )...

Lenke til kommentar
ja, det vet jeg. men det kan jeg ikke si fordi det strider mot norsk lov utifra det jeg har skjønt.

Nevn den paragrafen der det står at "Å oppgi adresser til DC huber er forbudt i det norske land"

Tenk deg litt om, det er da vel ikke forbudt, er akkurat det samme som om det skulle vært forbudt å sette inn linker på forumet. Du er jo ikke ansvarlig for det andre gjør inne på DC huben. Og pliz, er det noen som vet om noen bra huber med LITT mindre sharekrav enn 140GB?? Jeg har ikke så mye å share :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...