Gå til innhold

Forslag til webhotell


rrmagne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hvilket grunnlag anbefaler dere de forskjellige hostene?

 

Selv anbefaler jeg subsys.no. Har vært i kontakt med de et par ganger, og de har svart raskt, og serviceinnstillingen er absolutt på plass. Serverne er raske og oppdaterte, og nedetiden er minimal. Har også erfaring med domeneshop.no, web10.nu, one.com og dreamhost.com, der web10.nu (elendig service, og varierende hastighet på serverene) og one.com (samme grunnlag som web10.nu) kommer sist.

Lenke til kommentar
På hvilket grunnlag anbefaler dere de forskjellige hostene?

 

Selv anbefaler jeg subsys.no. Har vært i kontakt med de et par ganger, og de har svart raskt, og serviceinnstillingen er absolutt på plass. Serverne er raske og oppdaterte, og nedetiden er minimal. Har også erfaring med domeneshop.no, web10.nu, one.com og dreamhost.com, der web10.nu (elendig service, og varierende hastighet på serverene) og one.com (samme grunnlag som web10.nu) kommer sist.

 

Litt greit om du fortalte hva du legger i dårlig service. Jeg har aldri hatt problemer hverken med hastighet eller service. Ikke dermed sagt at de ikke kan gi dårlig service, men hadde jo vært greit med et eksempel.

Grunnen til at jeg liker dem er kombinasjonen pris, veldig enkel å konfigurere og god service. Har hatt en del spørsmål til ulike tjenester og fått svar på dagen. Åpning av støttefunksjoner er gjort på kort varsel og ikke noe mikkmakk.

Jeg kan ikke sammenligne med så veldig mange da web10 er mitt første web-hotell. Før det benyttet jeg en tjener som ikke var offentlig tilgjengelig (EUnet server). Men da jeg skulle bytte var det flere som anbefalte web10 for meg. Og jeg har ikke hatt grunn til å tro at de rådene var feil. Ikke hittil ihvertfall.

 

Det er jo også viktig å bemerke at subsys har trafikkbegrensning per måned. Men de har hele 1 GB i mailkontostørrelse uavhengig av kontotype. Det er bra. Men sånn er det med de forskjellige tilbyderne. De har sine styrker og svakheter.

Endret av kjartana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...