Gå til innhold

Smart og kjøpe nå? (snøscooter)


Kjetil..

Anbefalte innlegg

Situasjonen idag er vell at de fleste "perfekt"... Økonomisk krise. Nedkutting og flere bedrifter som går konkurs. Er det da et godt tidspunkt på og kjøpe en 50 000 - 100 000 leke?

 

Nå er det ikke direkte meg selv jeg tenker på med disse spørsmålene, men foreksempel her i Troms så har i denne uken både TMC motorsport (Artic-cat og Honda, konkurs ca Tirsdag) og PolarService (Polaris, konkurs denne uken) stengt butikkene pga lite salg/underskudd. Det har da påvirket salget av snøscootere? Går prisene til andre forhandlere opp? Ser spesiellt at det er over tolvhundre snøscootere til salgs på finn... annonser i lokalavisene om snøscootere som selges billig. Det virker rett og slett ut som det er mange som har lyst og bli kvitt snøscooterne sine pga hus nedbetaling eller lignende.

 

Nå vil ikke jeg kalle "oss" direkte rik akuratt. Man har hus, hytta, bil, boblebad og snøscootere. Og man har gjeld på en sum med mer 6 siffrer...

 

Men vil det være lurt og kjøpe (hvis man skal kjøpe) en snøscooter idag? Prisene ser for meg lave ut på finn. For meg virker det som det er rett og slett mange som vil selge og derfor synker prisene...

 

Så hvis man har mulighetene til og ta et lite lån og kjøpe en snøscooter... Vil dette være et lurt tidspunkt? :whistle:

 

Mvh Kjetil

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel egentlig aldri lurt å kjøpe en snøscooter, da det brukes i 85% av tilfellene som er rent leketøy. I tillegg så er det dyrt å bruke per antall kjørte kilometer, men alt dette vet vel du siden du har snøscooter.... Men da vet du også det at, ingenting er mer morsomt heller da....!

 

Når det er sagt, så skal jeg være enig med deg i at det er endel scootere til salgs på finn.no

Om jeg er også enig i at de ikke ser så dyr ut, mange av dem ihvertfall...

Jeg syntes at 800ccm Lynx og Ski-doo fra 2004 var meget aktuelt, ihvertfall prismessig.

 

Men skal du gjøre et skikkelig kupp, så bør du vel se etter de som absolutt er 100% nødt til å selge, da de ikke har råd til å ha det lengere, men de fleste sier vel ikke det rett ut?

 

Lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Det er vel egentlig aldri lurt å kjøpe en snøscooter, da det brukes i 85% av tilfellene som er rent leketøy. I tillegg så er det dyrt å bruke per antall kjørte kilometer, men alt dette vet vel du siden du har snøscooter.... Men da vet du også det at, ingenting er mer morsomt heller da....!

 

Når det er sagt, så skal jeg være enig med deg i at det er endel scootere til salgs på finn.no

Om jeg er også enig i at de ikke ser så dyr ut, mange av dem ihvertfall...

Jeg syntes at 800ccm Lynx og Ski-doo fra 2004 var meget aktuelt, ihvertfall prismessig.

 

Men skal du gjøre et skikkelig kupp, så bør du vel se etter de som absolutt er 100% nødt til å selge, da de ikke har råd til å ha det lengere, men de fleste sier vel ikke det rett ut?

 

Lykke til uansett.

 

 

Det er ikke spessielt lurt og se på driftkostnadene og kjøpskostnadene og hvor mye du faktisk får kjørt snøscooter, men som du sa snøscooter er kjempemorsomt. Har sett på finn og slikt og spesiellt lynx, ski doo og artic cat virker desperate etter og få solgt. Takker for svar... :)

 

Følger med fremover og håper jeg finner et kupp :)

 

Mvh Kjetil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...