Fred7555 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hei, jeg har fått noen filmer, men de er desverre uten tekst, og jeg har skaffet tekst til de. I f.eks. VLC, når jeg spiller de av, kan jeg laste teksten inn, så den kommer opp, men hvis jeg brenner filmen og teksten på DVD, vil teksten stemme med filmen da? Takker for all seriøse svar Endret 18. desember 2008 av Fred7555
MrLian Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Du brenner både avi-fila og filmen på plata, men filene må ha samme navn! F.eks vist du skal brenne en avi-fil som heter: Passengers[2008]DvDrip-aXXo.avi, så må srt-fila hete: Passengers[2008]DvDrip-aXXo.srt Funker hværtfall på min dvd-spiller. Og dvd-spilleren må selvsagt takle avi-filer. PS! Har lagt merke til at det noen ganger ikke funker visst navnet på fila er veldig langt eller har mye rare tegn, så funker ikke texten. Kan da kalle filmen for f.eks: F.avi og texten for F.srt
Fred7555 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Ok, takk skal du ha Skal teste ut i helgen, kan si hvordan det funka hvis noen er interisert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå