Gå til innhold

WheelMan på nye eventyr - kommentartråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke vær så ironisk da, nå blir jeg bare enda mer usikker :p

Hihi, bare en liten "whine" fra fra min side, når jeg ser så mange deilige tusenlapper bli "misshandlet", sitter jeg ofte å tenker på hva jeg ville brukt dem til. Men jeg forstår besettelsen din.... :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å kjøp universalblokker som du kan bruke på flere skjermkort a la MCW-60 eller Fuzion GPU V2, så sparer du fort noen tusenlapper med det tempoet du bytter skjermkort (og blokker).

Skrevet
Begynn å kjøp universalblokker som du kan bruke på flere skjermkort a la MCW-60 eller Fuzion GPU V2, så sparer du fort noen tusenlapper med det tempoet du bytter skjermkort (og blokker).

tror Wheelman tenker sexyness og ikke økonomi :)

Skrevet

Penere, men koster også deretter. Men jeg er enig, der er stress å måtte montere diverse kjøleribber på RAM og PWM og lignende. Ytelsen er derimot bedre på kjernen.

Skrevet
tror Wheelman tenker sexyness og ikke økonomi :)
10 points ;)

Fått orden på pengene nå WheelMan?
Det står flere ting i prioriteringskøen, bl.a. trengs det ny laptop - bil må også prioriteres fremover.

Hva slags funksjoner har den skjermen du skal ha?
Ehm.. showoff? :blush:

For å være ærlig, så vet jeg ikke - den var bare sinnsykt tøff og jeg har ikke plass til noe annet i de to brønnene.

Skrevet

Det er Alphacool-displayet vi snakker om her?

Det ville jeg kjøpt direkte fra alphacool.de isåfall.

€79,95, inkl tysk mva på 19%, dvs. 67,19 uten. Tilsvarer ca. $94, altså $35 billigere før frakt.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Long time no see! Har fundert litt i det siste, og sitter nå med to valg.. Det ene er å gå frem som planlagt (sjekk førstepost og update nr. 10 for detaljer), det andre er å gå til innkjøp av et Cube-kabinett for så å bygge to identiske maskiner, og kjøre en cluster-løsning - just for fun. Ja, jeg vet Cube er oppbrukt, men fant ingen dugendes kabinetter med mulighet for to hovedkort.

Endret av WheelMan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...