Gå til innhold

Hvordan skjorte er dette(merke)?


Anbefalte innlegg

Hei hei, lurer bare på et en ting jeg antar noen her kan svare på ganske kjapt, og noen vil sikkert si jeg burde visst det selv, eller at jeg kunne funnet det ut lett.

 

Men, here we go: Har de siste dagene sett en del skjorter som jeg har syns er fine, felles for de alle er at de har en farge på selve skjorta, og en annen på kraven og nederst ved håndleddene?

 

Om dette er et spesielt merke smo har disse skjortene, hadde jeg satt stor pris på et svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste jeg kan komme på som har det du leter etter er Thomas Burberry, den har forskjellig farge på krage og ermet, og ved brystlommen.

 

Den kan fåes kjøpt på nelly.com for 1200 kroner...

 

Link: nelly

 

Bra svar :p men ikke helt som jeg så for meg! Men er veldig nesten ;p

 

 

Tenkte på Burberry selv. Skjorter som på død og liv skal få med så mye logo som mulig er bare harry og stygt.

 

Er ikke logo på brystet på de skjortene jeg har sett nei.

Lenke til kommentar
Hmm, du kan ikke være litt mer presis da? :p Hvor har du sett de, i butikk eller på andre personer?

 

Det er jo veldig vanskelig å si, hvis du har sett de på personer, så kommer det jo helt ann på hvor, er jo mye forskjellig mote i oslo, og på finnmarksvidda :p

 

Sett på folk ja, om jeg hadde sett i en butikk, skulle jeg klart å finne ut merket :p

Vestfoldsområdet, om det er presist nok ?

Lenke til kommentar
Hehe, var det jeg stussa litt på! Jeg vet ikke noe om hva folk kler seg i der, men antakelig hvis finnes det vel i en butikk i nærheten? Ta en liten merkesafari på et senter :cool:

 

Har hatt øyene oppe på kjøpesentert ja, men med dårlig resultat.

 

Dog, kan jeg jo til nød finne et bilde på facebook og redigere litt og sende deg f.eks. Om du tror du har fasiten da? ;)

Endret av hopeless22
Lenke til kommentar

Hei du jeg veit nøyaktig hvilken skjorte du ser etter har en slik selv bare den er sort og hvit:-) den er kjempe stilig:_) men om du skal ha en til jul må jeg nok skuffe deg stort fordi den jag kjøpte er nemlig skreddesydd nettsiden er som følger: http://www.tailorstore.no/

vær obs på at det sendes fra utlandet og du får toll på det:-)

tok 2 uker ca fra jeg bestilte til jeg hadde skjorten:-) du kan velge i hauger og lass av forskjellige ting på skjorten:-) lykke til og god jul!!!

Lenke til kommentar
Hei du jeg veit nøyaktig hvilken skjorte du ser etter har en slik selv bare den er sort og hvit:-) den er kjempe stilig:_) men om du skal ha en til jul må jeg nok skuffe deg stort fordi den jag kjøpte er nemlig skreddesydd nettsiden er som følger: http://www.tailorstore.no/

vær obs på at det sendes fra utlandet og du får toll på det:-)

tok 2 uker ca fra jeg bestilte til jeg hadde skjorten:-) du kan velge i hauger og lass av forskjellige ting på skjorten:-) lykke til og god jul!!!

 

Hehe, imponerende svar du, og takk for tipset! Men tviler sterkt på at de jeg har sett er skreddersydde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...