Gå til innhold

Dine Be.imba gear scores!


Anbefalte innlegg

God dag! Jeg synes det hadde vært litt artig å sjekke ut den generelle forumbrukers gearlevel, egentlig bare for å vite det. Be.imba er en side som er en slags "benchmark" for gear, enchants, gems og talent levels og jeg har brukt den ganske mye i TBC. Nå er den oppdatert for WotLK, og nå har du sjangsen til å vise hva slags WoW-nerd du er! Eller kanskje bevise for deg selv at du ikke spiller så mye?

 

Inkluder eventuelle warnings du får, samt en link til rapporten.

 

 

Jeg kan gå først.

Mitt gearlevel er ganske høyt, men det regner jeg med at det er fler som har, siden det er veldig enkelt å farme gear nå for tiden om man går inn for det.

 

Warnings: Upgradeable enchants, low level gems.

 

Highest PvE gear score: 494.13

Current PvE gear score: 494.13

 

9 Proper enchants

3 Accepted enchants

 

1 low quality gem.

 

 

http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Balna...haracter=Knofle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... og det er som det alltid har vært, en ganske dårlig benchmark. Du får langt bedre resultat dersom du f.eks. sjekker spreadsheets laget av noen på elitistjerks.

Selvfølgelig, men dette er en kjapp og enkel måte å finne et røft estimat av hvilket gearlevel du er på. Epics betyr ikke nødvendigvis at det er bedre enn blues, men det er i de fleste tilfeller det. So to say. ;)

Lenke til kommentar
http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Aggra...er=Bratsshammie

 

Har epic totem i bag'en, men det er ikke på nær så bra

(nytt totem kommer asap med det nye PVP totemet)

 

Highest PvE gear score: 491.98

 

Edit: j*la totem krever 2030 rating, dropper den :/

 

Ouch! Du må faktisk gjøre noe for å få upgrade.. Dakkar..

 

 

Voks opp.

 

Å buhu.. Jeg kommenterte kun latskapen til en som forventer at upgrades kommer dansende med engang de blir tilgjengelig i spillet.

Lenke til kommentar
http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Aggra...er=Bratsshammie

 

Har epic totem i bag'en, men det er ikke på nær så bra

(nytt totem kommer asap med det nye PVP totemet)

 

Highest PvE gear score: 491.98

 

Edit: j*la totem krever 2030 rating, dropper den :/

 

Ouch! Du må faktisk gjøre noe for å få upgrade.. Dakkar..

 

 

Voks opp.

 

Å buhu.. Jeg kommenterte kun latskapen til en som forventer at upgrades kommer dansende med engang de blir tilgjengelig i spillet.

 

Jeg bare må svare på denne, sorry om det kluddrer tråden..

Poenget mitt er.. De eneste GODE resto totems er fra PVP.

Det jeg har er fra "PVP" i Grizzly Hills, krever at du går PVP, men sjelden at du faktisk treffer andre spillere. så egentlig ikke noe problem, men det er en low lvl item, og det at det faktisk er PVP er helt på trynet. Og det faktum at dette er det beste, eller nest beste totemet for resto shamans in game atm. (allt etter type fight)

Ellers er det det arena totemet som krever 2030 rating som er det beste totemet hands down i PVE. Og det at du faktisk må inn i High rated PVP for å i det hele tatt få tak på det er helt på trynet. (akkurat samme som at PVP'ere måtte i PVE for å få tak i cloaks i slutten av TBC, helt på trynet det også)

 

Ja du har 1 totem fra emblems som gir 78 mindre manacost på Chain Heal, som igjen er total waste pr. dags dato, da det er plenty med regen rundt om, samt at LHW er enormt bra, vi er ikke CH spammere lengre.

Og et totem som senker manacost på Healing Wave med ettellerannet, også komplett waste, da HW blir knust av LHW mtp. manacost og HPS.

 

Og med den komentaren at "upgrades kommer dansende med engang de blir tilgjengelig i spillet" er jo litt å sette det på spissen. Poenget er bare at for å få tak i PVE gear, så virker det som at blizz vill ha meg inn i PVP arena...

Noen spillere dedikerer seg i PVE, og noen i PVP. Selv er jeg PVE, og den eneste PVP'en jeg gjør er det som kreves for seasonal achievements.

Sett det som drop på Malygos 25 eller Sartharion 3 drakes up(enda ikke gjort), så er det greit for meg, bare at det faktisk er tilgjengelig i PVE.

 

Edit1: Siden når er PVE "ingen jobb" ? 25 mann som faktisk må koordinere litt er litt jobb (20 timer med raid i uka), men en PVE vs. PVP diskusjon skal vi ikke ha her i tråden.

 

Edit2: Hadde ikke reagert i det heletatt om de hadde hatt et savage totem som de hadde på PTR, med null krav i rating, kun points

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Aggra...er=Bratsshammie

 

Har epic totem i bag'en, men det er ikke på nær så bra

(nytt totem kommer asap med det nye PVP totemet)

 

Highest PvE gear score: 491.98

 

Edit: j*la totem krever 2030 rating, dropper den :/

 

Ouch! Du må faktisk gjøre noe for å få upgrade.. Dakkar..

 

 

Voks opp.

 

Å buhu.. Jeg kommenterte kun latskapen til en som forventer at upgrades kommer dansende med engang de blir tilgjengelig i spillet.

 

Latskap? Det er faktisk ikke alle som er interesserte i å spille pvp for gearet sitt og vil heller vente på en PvE-upgrade. Så ta med holdninga di et annet sted.

 

 

Edit: BrAtTeRn, de skulle satt PvP-våpen som drop på Sartharion med 3 drakes, så skulle du sett all grininga ;)

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

Hehe, jeg skjønte ingenting egentlig. Fikk Highest PvE gear score: 161.25,Current PvE gear score: 161.25. Tenkte bare: "Hæ, har ikke så dårlig gear". Tok litt tid før jeg skjønte at det var pga at skulderne mine lå i baggen, samt at jeg har på meg Green Winter clothes og winter boots. Er jo ikke akkurat så mye stats på de to tingene. :D

Lenke til kommentar
... skulderne mine lå i baggen, samt at jeg har på meg Green Winter clothes og winter boots. Er jo ikke akkurat så mye stats på de to tingene. :D

 

Hahaha, dagens :thumbup:

Sitter og smiler på jobben nå :p Skjønner godt at sida ikke rata de itemsa så høyt ;D

 

 

Score uten nisseklær :)

 

Highest PvE gear score: 509.47

Current PvE gear score: 509.47

 

http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Mazri...er=Himmelfisken

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...