Gå til innhold

Flere One Call kunder uten mobilnett ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Er det flere her som har one call abonnement og som er uten dekning ? :S Jeg fikk plutselig opp på mobilen min "Kun Nødanrop", jeg har prøvd å slått av og på telefonen, søkt opp mobilnettet på nytt uten noe hell. Flere som har samme problemet ? Det begynte i 12 tiden hos meg.

Endret av vivastar
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fungerer også i Oslo. Hvor lenge har du hatt abonnementet?

Har hatt abonnementet i nesten 2 år nå uten noen problemer, men idag så kontaktet jeg One call fordi jeg skal skifte abonnement til One Call Full pakke, har faktura fra før av. Jeg fikk mail i 12 tiden at dette gikk i orden den 1 januar, men det var åsså i 12 tiden jeg mistet signalet på mobilen. Så kanskje det er one call som har rotet det til ? :hmm:

Gjest Slettet-376f9
Skrevet (endret)
Hei

Er det flere her som har one call abonnement og som er uten dekning ? :S Jeg fikk plutselig opp på mobilen min "Kun Nødanrop", jeg har prøvd å slått av og på telefonen, søkt opp mobilnettet på nytt uten noe hell. Flere som har samme problemet ? Det begynte i 12 tiden hos meg.

Prøv å sette nettvalg til automatisk.

Et annen pussig sak med simkort NWN/OC/Lebara (?)er at de noen ganger gir seg ut for å være italienske. Noen ganger bytter de "nasjonalitet" hvis man slår 1 + pinkode i stedet for bare pinkode. Dette forvirrer både telefoner og nettverk. Du kan lett sjekke din "nasjonalitet" ved å se hvilket nummer som er angitt for SMS-sentralen, Hvis dette er et laaangt nummer er du trolig på den italienske siden. OBS! Dette er far-fetched, men jeg har slitt med det samme på NWN-kortet mitt.

Endret av Slettet-376f9
Skrevet
Hei

Allerede gjort. Venter på et svar ifra One Call nå.

Skrevet
Hei

Et annen pussig sak med simkort NWN/OC/Lebara (?)er at de noen ganger gir seg ut for å være italienske. Noen ganger bytter de "nasjonalitet" hvis man slår 1 + pinkode i stedet for bare pinkode. Dette forvirrer både telefoner og nettverk. Du kan lett sjekke din "nasjonalitet" ved å se hvilket nummer som er angitt for SMS-sentralen, Hvis dette er et laaangt nummer er du trolig på den italienske siden. OBS! Dette er far-fetched, men jeg har slitt med det samme på NWN-kortet mitt.

Både NwN, OC og Lebara har avtale med å leie utenlandske roamingavtaler av Telecom Italia så det forklarer nok det. Stod en sak om network norway i utlandet på dagensit for ikke så lenge siden. Så det forklarer nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...