Gå til innhold

Hvilken måte er den beste for å koble til et Logitch Z-4 til en Philips Cineos TV?


Anbefalte innlegg

Har et Logitech Z-4 sett her. Tenkte jeg skulle koble det til TV'en, en Philips Cineos, men fikk noen problemer.

 

Jeg lurer litt på hvilken måte som er best for å koble et Logitech Z-4 (2.1 system) til en Philips Cineos TV (32")?

 

Har nå koblet den til en hodetelefonutgang på venstresiden av skjermen, men vet ikke om det er korrekt måte å gjøre dette på. Lyden blir ikke optimal høres det ut som. Anlegget spiller ikke så høyt som det pleier.

 

Logitech Z-4 bruker kun en jack-plugg for å overføre lyd fra en lydkilde til forsterkeren som sitter i suben.

 

Noen som kan hjelpe meg med dette?

 

Mvh LockBreaker :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det med hodetelefon utgangen er enkelt. Den styres av TVens volum, og hvis dette står på f.eks. 40 så er lyden ganske lav for inngangen til Logitechen. Så denne må opp til 80 til 90 (aldri maks), men da blir det jo moro hvis noen napper ut ledningen.

 

Det riktige er som du fant ut, phono utgangen, som har det standariserte volumet fra disse utgangene. Men det kan hende enkelte av TVene har mulighet for å styre disse fra TV volumet også. Enten som standard eller som ett valg i menyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...