Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått 2 år på en master, men skal bytte nå til høsten. Ergo jeg har allerede sagt opp plassen etc. MEN HVA FAEN TROR DU IKKE ODDSEN ER FOR AT JEG FIKK INNKALLELSE TIL FUCKING MILITÆRFITTE I SOMMER? Nå som jeg har sagt opp studieplassen, kan jeg ikke utsette.

SAAAAATAAAAAN!

Noen som har lyst til å spille fotball med meg? Taklinger i knehøyde er ikke bare lov, det oppfordres!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAhAHAHAHAHAH DEN ER BURN! Ille eller? Gikk det bra med deg?

Uansett, FFUUFUFFFUFFF jeg hater norsk muntlig eksamen. IHVERTFALL når jeg har så jævla analape vondt i det jævla fortrøkte hue mitt.

Skrevet

RUSTY CUNT BUCKET! FUUUUCK

Klarer faen meg ikke å tro det. Jeg gikk glipp av Gatekunst pga den SKRÅPULTE, for helvetes stygge naturfageksamen. Jeg skal opp på TIRSDAG FOR FAEN JEG SKULLE HA DRATT.

:wallbash:MotherFUCKER

Skrevet
Jeg vil ikke være en sinnedreper, men er det bare jeg som føler meg bedre av at andre har det verre enn meg? Kan jeg kalles en sadist?

Jeg digger det jeg :D

Skrevet

FYTTTIII HELVETTTE!!1

NÅ HAR JEG HOLDT AV DEN JÆVLA KVELDEN FOR KJÆRRING I KLASSA FÅR Å SE PÅ FILM OG NÅ FIKKE JEG VITE AT HU IKKE KAN ... FYTTI HELVETTE, DET VAR DEN KVELDEN

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Skrevet (endret)

viss jeg hadde hatt en by her hadde jeg med glede dratt ut, men på denne jævla lille bygda så er det bare rånere og dumme jenter.

Endret av Sno
Skrevet (endret)

Hva faen skjer med at det er så jævlig variabel mengde reklamer på Spotify? Hørte på i litt over to timer uten en eneste, også kommer det 5 i løpet av en halv jævla time. Møkkasystem!

Hva faen? Der kom det tre på rappen uten en sang i mellom.

Endret av Atald
Skrevet

FFFFUU, FITTEEEE ligger mellom 5/6 i alle avsluttende fag VG1. Men likevell får jeg nok "bare" 5 i fagene. Yess, der minsket sjangsene mine om å komme inn på de studiene jeg ville, drastisk. FFAAAAAAANN.

Skrevet

FAAAAAAAAAAAAAEN! FIKK 2 PÅ VIPPEPRØVE I MATTE!!!!!!!!!! Så nå får jeg 2 i matte.. FAEN I HELVETE.. DER GIKK STUDIENE OG MILITÆRET TIL HELVETE!! fitteapekuksugerballesleikerfittefaen

Skrevet

Dette er ikke en tråd for voldstrussler. Et par innlegg er slettet.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...