Gå til innhold

Lang flytur, trenger tips til MP spill

Anbefalte innlegg

Skrevet
Command & Conquer spillene er å anbefale (Command & Conquer Tiberian Dawn, Red Alert 1, Tiberian Sun, Red Alert 2), morsomt å spille på LAN.

C&C1 trenger patcher og slikt, bruk google. Gratis og lovlig å laste ned (abandonware).

Red Alert 1 trenger patcher og sånt, men det kan du lett finne ved noen google søk, RA1 er forøvrig gratis å laste ned det også.

Tiberian Sun og Red Alert 2 krever at du installerer protokoll på LAN, men det tror jeg også du klarer, det er ikke gratis.

Anbefaler de gamle fordi jeg mener de er bedre, samt at de er ganske glatte og enkle å kjøre på LAN (som du ba om ;)).

Andre spill:

Unreal Tournament (hvilken som helst)

Total Annhilation

Quake (tror det er LAN støtte)

SP spill som KAN være artige hvis du er lei MP:

Elasto Mania (et must)

RollerCoaster Tycoon

C&C-spillene (kampanjene er fete, samt skirmish)

Mange gode forslag, men jeg tror at på quake UT og RTS, så må man ha ekstra mus. Vi skal med nød prøve CS. Men jeg kom på Star Wars Pod Racer. Det spillet var driitt bra i sin tid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Civilisation passer vel perfekt på en lang flytur, hektisk er det heller ikke, siden den er turn-based :)

Skrevet

Trackmania-samlepakken med alle Trackmania-spillene samlet i ett spill er hvertfall konge! Der har du uendelige timer med moro. Det vil si. Du bør laste ned en del baner på forhånd så du ikke sitter der med bare de originale banene. Det er de brukerskapte banene som tar av i Trackmania-spillene. Om du ikke har lyst til å betale for det kan du alltids skaffe deg gratisversjonen av Trackmania. Denne har bare ett miljø (Stadium-miljøet med formelbuggy-bilene) mot samlepakkens syv miljøer. Så jeg ville gått for samlepakken. Koster ikke så ille mye lenger heller tror jeg. :)

Skrevet
Carmageddon 2

Tenkte faktisk på akkurat det spillet. Har hatt det liggende en god stund. Men har ikke fått det til å funke skikkelig enda. Har mange gode minner fra galskapen av et spill som Carmageddon 2 er. Tror eg må gjøre en innsats for å få det spillet til å kjøre.

• 1 måned senere...
Skrevet
Hvor finner jeg den "gamle" utgaven av Trackmania egentlig? Jeg finner bare den nations forever.

den het noe med sunrise eller noe sånt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...