RF Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hei og god kveld Jeg hadde kjøpt Guitar Hero: World tour for en stund siden og jeg ville ha Rock Band 2, så da sendte jeg med penger og ba pappa kjøre innom et kjøpesenter på vei hjem fra jobb og kjøpe Rock Band 2 på xbox 360. Da han kom frem ringte han meg å sa at de som jobbet på Gamestop sa at det ikke fungerte, jeg ble veldig usikker og ba han droppe det hele. Jeg sendte han en melding at han kunne gå innom Spaceworld og høre hva de sa der. De sa akuratt det samme. Han kom hjem tomhent hjem. Dette kom som ett sjokk, jeg har jo lest overalt at instrumentene fungerer begge veier. Er det de ansatte som ikke har fulgt med eller ikke har peiling, eller kan man kjøpe Rock band 2 å være sikker på at det fungerer? Så derfor lurer jeg på om det er noen av dere der hjemme som spiller Rock Band 2 med Guitar Hero: World Tour instrumenter (trommer, gitar og mikrofon) på xbox 360? Hadde blitt veldig glad for tilbakemeldinger for jeg vil spille Rock Band 2 Endret 16. desember 2008 av RF
cliffme Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Gitaren fungerer på tvers. Det er den eneste jeg har fra GH WT.
Dragoncrest Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Ja de virker på tvers av hverandre, se tabell her.
vikingkylling Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Burde vi ikke få denne eller en av de andre fem hundre postene som sticky? Begynner å bli lei denne posten...
RF Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 (endret) Ja, jeg vet Men da kan jeg Kjøpe Rock Band 2 å være 100% sikker på at det fungerer Hmm... Rart at ansatte ved en Spill/Film forretning ikke vet dette her. Det er jo tross alt snakk om en del panger, på hele pakka mener jeg, litt dumt å kjøpe begge to fordi noen ansatte sier at instrumentene ikke fungerer på tvers av spillene. Endret 16. desember 2008 av RF
Jext Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 De fleste som jobber på Gamestop/Spaceworld er jo totalt intetanende når det gjelder spill. Det å ha noe interesse for spillmediet og nyheter om spill på internett er tydeligvis ikke en kvalifikasjon som blir prioritert. Sånn er det egentlig bare generelt i dette landet, de fleste spiller litt spill men de aner ikke detaljer om spesifikke spill eller ting som er på horisonten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå