Gå til innhold

Tenker å montere chip i wii. Hvem gjør jobben?


Sniken_123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Særlig punkt 7 : Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt.

 

hmmm, sist jeg sjekket så var det ikke ulovlig å montere chip i spillkonsoller i Norge, fins masse homebrew som ikke er mulig å kjøre hvis du ikke har chip. og backup av dine egne spill er vel også lovlig i Norge enda.

 

Så trenger nødvendigvis ikke være for å spille piratkopierte spill du monterer en chip.

 

så mr. Malvado, hva med å svare noe konstruktivt før du prøver å leke politi.

Lenke til kommentar
Særlig punkt 7 : Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt.

 

hmmm, sist jeg sjekket så var det ikke ulovlig å montere chip i spillkonsoller i Norge, fins masse homebrew som ikke er mulig å kjøre hvis du ikke har chip. og backup av dine egne spill er vel også lovlig i Norge enda.

 

Så trenger nødvendigvis ikke være for å spille piratkopierte spill du monterer en chip.

 

så mr. Malvado, hva med å svare noe konstruktivt før du prøver å leke politi.

nice :p

 

men jeg sjekket om det for en stund siden... prøv å søk wii chip (altså på sider fra norge)

Endret av kennet94
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

sniken:

 

Nå kan jo dette også skje med chip da, så at updates og sånt kan være ufordelaktig, ligger bare i modingens natur. Når det er sagt spiller jeg med nyeste dashboard og nyter rett og slett tilværelsen med min nye wii. :)

 

Protip: Bruk brickblocker så fjerner du eventuelle updates fra spillene dine.

Endret av Parted
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte også en loddefri brikke, kun til å klipse på selv!

 

Kjøpte den hos modnet, Wiikey v2 med Wiiclip og skrutrekker. Må demontere wii'en selv, så klipse på brikken.

 

Om en bitteliten stund kommer det en ny type modchip for wii som er heeelt loddefri! Denne brikken kan foreløbig bare forhåndsbestilles..

 

Lettere enn dette blir det ikke å modde en Wii! Fordelen med denne er at den også passer til de aller nyeste maskinene. Se linken!

 

http://www.drivekey.com/

 

 

Eventuelt litt info om andre loddefrie brikker her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...