Gå til innhold

[Løst]DVD-RW driver mangler i Vista.


Trollfjes

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke brukt DVD RW spilleren fordi den mangler driver, når jeg prøver å fikse det med å oppdatere driver så fungerer den heller ikke, ringte komplett spurte hva jeg skulle gjøre for å fikse dette og det geniale svaret kom:

 

Du må reinnstallere windows vista.

/formatere.

 

Også la de på, det var det mest geniale jeg noen sinne har hørt, men nå kommer problemet Dvd rommen fungerer ikke.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke brukt DVD RW spilleren fordi den mangler driver, når jeg prøver å fikse det med å oppdatere driver så fungerer den heller ikke, ringte komplett spurte hva jeg skulle gjøre for å fikse dette og det geniale svaret kom:

 

Du må reinnstallere windows vista.

/formatere.

 

Også la de på, det var det mest geniale jeg noen sinne har hørt, men nå kommer problemet Dvd rommen fungerer ikke.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Ser ut som du har samme problem som jeg har - se innlegget mitt litt nedenfor her.

Håper noen kan hjelpe oss, dette er et veldig merkelig problem!

Lenke til kommentar
Jeg får ikke brukt DVD RW spilleren fordi den mangler driver, når jeg prøver å fikse det med å oppdatere driver så fungerer den heller ikke, ringte komplett spurte hva jeg skulle gjøre for å fikse dette og det geniale svaret kom:

 

Du må reinnstallere windows vista.

/formatere.

 

Også la de på, det var det mest geniale jeg noen sinne har hørt, men nå kommer problemet Dvd rommen fungerer ikke.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Ser ut som du har samme problem som jeg har - se innlegget mitt litt nedenfor her.

Håper noen kan hjelpe oss, dette er et veldig merkelig problem!

 

Samme skjedde med meg, det du må gjøre er:

 

Når du starter opp pc'en og det kommer loading til pc'en(ikke windows, men før det)så holder du inne "alt" og trykker "f10" til det begynner å pipe. Så velger du systemgjennopretting. Da tilbakestilles alt til fabrikkinstillinger. pass på da slattes allt og installeres på nytt.

Når du er ferdig så burde du lage en backup!^^

Lenke til kommentar
Samme skjedde med meg, det du må gjøre er:

 

Når du starter opp pc'en og det kommer loading til pc'en(ikke windows, men før det)så holder du inne "alt" og trykker "f10" til det begynner å pipe. Så velger du systemgjennopretting. Da tilbakestilles alt til fabrikkinstillinger. pass på da slattes allt og installeres på nytt.

Når du er ferdig så burde du lage en backup!^^

 

Får prøve dette da, men det sletter vel ikke registeroppføringene også, slik at jeg må installere alle spill og program på nytt?

Lenke til kommentar
Fikset det med regedit igår.

 

Bare å slette underlines og upperlines i regedit til cd rommen, husker ikke helt banen dit, men det finner dere ut av :)

 

Hva mener du med UNDERLINES og UPPERLINES, og hvordan fant du ut av dette?

Kan du beskrive fremgangsmåten litt nærmere?

 

Du skrev feil her - det er UPPERFILTERS og LOWERFILTERS, og jeg fant ut av dette takket være linken fra Bearcat.

Nå kan du sette dette emnet som løst, ville Ulv :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...