Gå til innhold

Marillion 24. januar


Flimzes

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Den nye vokalisten suger, sjefen min, som er diehard Fish-fan nekter å dra så lenge det ikke er Fish som synger. Marillion var grisefett i den skikkelige prog-perioden på 70/tidlig 80-tallet, 20-minutts epics som Grendel f.eks. Men jeg tipper en 2008-konsert inneholder bare greatest hits fra fløtepus-rock periodene deres senere, og lite fra prog-perioden. Mao bare tull. Som å se Genesis i 2008 uten å få medleyene av gamle låter også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt enig i at Marillion har produsert en del fløtepus-rock i det siste. Men Hogarth har også produsert mye bra. Marbels og Seasons End for å nevne et par, er meget gode album fra H.

 

Deres nest siste album Somewhere Else var meget skuffende etter min mening. Mye som Radiation og Marillion.com som også er album hvor det virker som om de bare må spy ut noe. Har ikke hørt så mye på Happiness is the Road, men det virker i alle fall bedre enn Somewhere Else.

 

Fish har heller ikke vært imponerende i sine senere år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Synes nå personlig at Hogarth er en god del bedre enn fisken jeg da. Season's End, Brave, Afraid Of Sunlight, Marbles, mm. Knallalbum. Billett er i værtfall kjøpt. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Den nye vokalisten suger, sjefen min, som er diehard Fish-fan nekter å dra så lenge det ikke er Fish som synger. Marillion var grisefett i den skikkelige prog-perioden på 70/tidlig 80-tallet, 20-minutts epics som Grendel f.eks. Men jeg tipper en 2008-konsert inneholder bare greatest hits fra fløtepus-rock periodene deres senere, og lite fra prog-perioden. Mao bare tull. Som å se Genesis i 2008 uten å få medleyene av gamle låter også.

 

Så du kopierer din sjefs meninger? ^^

 

Hadde du hatt peiling, hadde du fått med deg at de promoterer Happiness Is The Road på touren, og ikke nødvendigvis spiller "greatest hits".

 

..og vi er i 2009

Lenke til kommentar

De spilte mye bra på Rockefeller. Jeg skjønner ikke hvordan du kan si "greatest hits", siden den eneste skikkelige hit'en Marillion har hatt var med Fish. Og siden H ikke spiller mye Fish musikk, så er det ikke så mange hits å velge i.

Forøvrig er de fleste på en slik konsert ihuga fans, og de vil sjelden høre det som er mest pop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...