Gå til innhold

Vil jeg - og hvordan vil jeg kjøre Far Cry 2 med denne pcen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal bestille FC2 til pc eller til X360, siden jeg har begge.

Hvordan vil jeg dra spillet med denne pcen?

C2D @ 3,2ghz

2gb PC6400-RAM

8800GTS 640mb

Jeg bruker windows vista 64bit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vil ta det greit på high på det meste tenker jeg. ikke AA, da ryker du på en smell. kanskje medium på noe.

OS har ingenting å si, men oppløsningen har noe derimot.

Skrevet

Jeg tenkte kanskje OS har noe å si siden vista bruker litt mer internminne for å kjøre i seg selv? :)

Oppløsningen er 1050x1680 mener jeg å huske.

Hvis vi sier 4gb RAM og et overklokket skjermkort, så kan vi kanskje kjøre det meste på high og kanskje litt AA? :p

Skrevet

Tviler, du kommer ikke til å merke så mye forskjell på 2 og 4 gb i FC2 . Du må også overklokke skjermkortet helt sykt mye for i det hele tatt å henge følge. Jeg klarte ikke alt på high og jeg sitter på ett 4850. Ditt er tross alt 1 år (?) gammelt. Hvis ikke 2.

Skrevet
Tviler, du kommer ikke til å merke så mye forskjell på 2 og 4 gb i FC2 . Du må også overklokke skjermkortet helt sykt mye for i det hele tatt å henge følge. Jeg klarte ikke alt på high og jeg sitter på ett 4850. Ditt er tross alt 1 år (?) gammelt. Hvis ikke 2.

Oppløsning bruker du da? Har 4850 selv og klarer det fint på high uten AA. Men jeg har en 19" da så :p

Skrevet (endret)

19" er da latterlig lite. Det er skjerm nummer 2 for meg.

1920x1200 så klart ;) Haha :)

Uansett, Far cry 2 er da utrolig dårlig og kjedelig spill. Gikk bare en time så var jeg lei av å gjøre det samme heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelee tiden.

Endret av Phinex
Skrevet

Uansett, Far cry 2 er da utrolig dårlig og kjedelig spill. Gikk bare en time så var jeg lei av å gjøre det samme heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelee tiden.

fsr cry blir kansje litt repetivt etter kvart men det er et bra spel som eg anbefalar :thumbup:

Skrevet (endret)

Jaja, gla vi har 14 dagers returett, for på 14 dager kan du finne ut hvor lei du blir av det. også returnere det igjen :) Bare pass på å spille forbi 20% , det blir sånn stort sett hele veien. etter 50% har jeg skjønt du får en ny bane, men det er stort sett det samme der også. Kjøring fra den ene siden til den andre hvor stort sett mesteparten av tiden går til å drepe folka i scout pointene.

Ensformig? Ja.

Men siden du har betalt for det ( for engang skyld) har jeg skjønt multiplayeren er endel bedre. Men vet ikke jeg på den biten :)

Endret av Phinex
Skrevet

Spillet koster 187 kroner, så jeg gidder ikke å returnere det uansett hvor dårlig det er... :p

Jeg har derimot troen på det og tror du prater i fylla, Phinex! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...