Gå til innhold

Irritert leser...


Anbefalte innlegg

Jeg syns dere skal slutte å krangle om vilken mobil som e best, for alle har forskjellig smak...pesonlig liker jeg ikke Nokia 3650 så godt, akkurat pga. utseende...Men den er sikkert kjempebra inni... Men så syns jo andre folk at den er kjempekul, og det kan jo ikke jeg gjøre noe med...dette er et diskusjons forum, ikke en samling av mennesker som tydeligvis prøver å endre andres syn på mobiler

Folk spørr om ting ved mobiler, og noen starter en krangel/heftig diskusjon, og jeg syns det er dårlig gjort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig med deg mr. fungus (mr. sopp?) Det at folk diskuterer hvilke mobiltelefoner som er best kommer en seg ikke unna. Men hold disse til egne tråder.

Når noen har startet en tråd og ber om hjelp eller tilbakemeldinger er det fryktelig dårlig gjort av andre å begynne å diskutere hva som er best og ikke i samme tråden. Total mangel på sosial intelligens. Virkelig i fjortissens tegn (og før dere begynner å kjefte på meg. Fjortiss er en "state of mind" og har ikke noe som helst med alder å gjøre)

 

Dersom du hører noen på gata som diskuterer hvordan man best kan reparere en Nokia 3310, går du da bort og skriker "Nokia 3310 suger, skaff deg en orntlig telefon du"? Om du hadde gjort noe slikt regner jeg med de aller fleste hadde oppfattet deg som om ikke gal i hvertfall noe mentalt ubalansert.

Forskjellen på en samtale på gata og på et forum er ikke stor. Største forskjellen virker å være at mange på et forum ikke gidder å bry seg at de er uhøfflige og viser mangel på sosial intelligens.

 

Det var dagens lille utblåsing ;-)

Lenke til kommentar

har du mr.fungus egentlig tenkt på meningen med ordet diskusjonsforum?

 

 

Ordboka (aschehougs 20-binds :smile: ) sier:

 

Diskusjon (av latin): Muntlig drøftelse av et emne- Diskutere: drøfte, veksle meninger om en sak eller et emne...

 

Syns det er unødvendig av deg som en bruker som har hvert medlem i 4-5 timer å komme med en slik post... Desuten skriver du me tjukk skrift i hele innlegget noe som gjør at jeg ikke tar deg serlig seriøst. Her skal folk diskutere, og når emne er mobil kan vi diskutere alt angående mobil. Jeg er enig i at noen kommer med meningsløse innlegg (som dette), men det har mer med å lage like poster og å grave opp gamle poster...

 

Ett eksempel på et plagende innlegg er "3650 er konge" som vi har sett en del på forumet i det siste..

 

Puuh - det var godt å få det ut :)

Lenke til kommentar

cnil: du er da litt ute på viddene her da.

 

Jeg siterer mr. sopp: "Folk spørr om ting ved mobiler, og noen starter en krangel/heftig diskusjon"

 

Klart man skal diskutere på et diskusjonsforum. Men man skal diskutere der hvor diskusjonen hører hjemme.

 

En diskusjon om 3650 er en drittmobil eller ei passer ikke i en allerede startet tråd hvor den orginale posten var "Hvordan er batterikapasiteten på 3650 sammenlignet med andre telefoner" for å ta et vagt eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...